Czym grozi podatek kościelny

161. Data: 2017-01-10 20:51:10

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-10 o 18:34, Ikselka pisze:
> Już nie ma czego. Przegięła menda lewacka. Dotąd mi niedobrze, nie mogę
> znieść, że istnieją takie gnidy jak ten tam, tfu.

Wy faszyści macie w tym wprawę.
I kolejny raz będziecie musieli przełknąć własne rzygi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

162. Data: 2017-01-10 21:03:26

Temat: Re: Czym grozi spuść.
Od: "Czenokola" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ufff, ulżyłam sobie.
>
> XL

To teraz spuść wodę, żeby nie śmierdziało.

163. Data: 2017-01-10 21:06:46

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-10 o 19:03, Ikselka pisze:

> Najgorsze jest jednak to, że nieczytaty. Więc brak możliwości, żeby
> kiedykolwiek cokolwiek zajarzyło toto z historii. Zobaczyłby wtedy swą
> bezdenną wszawość.

Zabawne, gdy faszyści powołują się na znajomość historii..

> Dlatego trochę mu do półgłowia łopatą musiałam siłą wepchnąć. Ale ten byt
> nie doczyta już, że Iran był wtedy okupowany przez Stalina i Churchilla,

... bo ponieważ obawiali się, że Iran przejmą faszyści. Już ty wiesz
dlaczego :)

Więc gdyby nie faszyści...

> A nie roszczeniową chmarę leni.

Więc gdyby nie faszyści... to i chmary by nie było.

Wyciągnij z tego wnioski.

> Ufff, ulżyłam sobie.

Cofkę miałaś... niektórzy za tym nie przepadają.
Ale co kto lubi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

164. Data: 2017-01-10 21:21:23

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

andal <a...@a...org> wrote:

> Już nie ma czego. Przegięła menda lewacka. Dotąd mi niedobrze, nie mogę
>znieść, że istnieją takie gnidy jak ten tam, tfu.

Pogorszę ci zatem jeszcze bardziej:
"Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was
prześladują." Mt 5, 44
Tak, wiem, skoro Fransiszek jest głupi to co ci szkodzi uznać Nowy Testament
jest nieważny - iksela uważa, że tylko stary jest istotny, naczy ten dla
Żydów :-)

165. Data: 2017-01-10 22:30:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czenokola <t...@k...pl> wrote:

> To teraz spuść wodę, żeby nie śmierdziało.

Od razu widać, że umiejętność korzystania z wc to twoje życiowe osiągnięcie
- pisz doktorat!

--
XL

166. Data: 2017-01-10 23:30:19

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2017 20:51:10 +0100, Kviat wrote:

> Wy faszyści macie w tym wprawę.

nie tylko mamy wprawe, jestesmy doskonali

wypleni sie wszystkie chwasty zydowskie

167. Data: 2017-01-10 23:31:52

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2017 18:07:09 +0100, Ghost wrote:

> Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

> ihuj, analu - marzy ci się odpalenie krematoriów?

chuj do tego parchom co sie panu marzy

168. Data: 2017-01-11 00:07:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

> chuj do tego parchom co sie panu marzy

:-))

--
XL

169. Data: 2017-01-11 00:20:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Stalin na mocy porozumienia z Churchillem wypuścił starannie wybranych
> Polaków, zresztą głównie wyznania mojżeszowego.

... ktôrych Stalin chciał się pozbyć, a których większość zresztą
przedostała się po jakimś czasie z Iranu do Izraela, chcąc zachować
wyznanie. Cóż, nikt im u tych jakże życzliwych muzułmanów na budowanie
synagog jednak nie pozwalał.
W Europie dzisiejszej to muzułmanie od razu na wejściu wysuwają (prócz
żądań socjalu) kategoryczne żądania, żeby im w te pędy meczety budować, bo
jeśli nie, to zajmują ulice na modły :-/

> No i spotkanie Stalina i Churchilla właśnie w Teheranie dlatego - tj. na
> granicy stref okupacyjnych. Tak więc z tym przyjmowaniem to akurat
> Irańczycy dużo do gadania nie mieli. Ale fakt, przyjęli ciepło. No ale
> przecież nie przyjmowali bandy oprychów, jak dziś Europa, tylko ludzi
> skorych do pracy, z wykształceniem, ze zdolnościami do szerzenia oświaty, z
> wyuczonymi cennymi zawodami...
> A nie roszczeniową chmarę leni.
>
> Ufff, ulżyłam sobie.

Wiem, że menda przeczyta. Zawsze coś wiedzy liźnie, ze złości, ale jednak.

--
XL

170. Data: 2017-01-11 03:58:12

Od: "Krzyzak" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko silna Grupa Wyszehradzka.
> Unia mysli o Polsce jako o kraju zniewolonym i swoim śmietniku - na
> trucizny
>
> XL

Grupa Wyszehradzka to martwy twór - taki folklor lokalny.

To Polacy przyjmują trucizny z Zachodu i także wywożą je na Zachód,
jak się uda.

Zachód tak zniewolił Polaków, że Polacy masowo uciekają na Zachód.

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi
Mysia utopia.
Mysia utopia.