Czym grozi podatek kościelny

11. Data: 2016-12-27 13:35:16

Temat: Re: Czym grozi podatek kościelny
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.12.2016 o 13:29, Kviat pisze:
> Dlatego właśnie w konstytucji powinien byś jasny i bezdyskusyjny zapis o
> rozdziale państwa i religii.
> Ja wiem, że pislamiści mają w głębokim poważaniu konstytucję. I właśnie
> dlatego ich paranoja jest niebezpieczna: w ten sposób otworzyli furtkę
> islamistom.

We Francji jest rozdział i korzystają z tego Islamiści. Konstytucję
powinniśmy mieć podobną do Węgrów, którzy odwołują się do Boga

12. Data: 2016-12-27 13:50:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Myślę że po wprowadzeniu takiego podatku z 90% zadeklarowanych katolików,
> pozostanie 17-20% tzw. chodzących do kościoła.

Może to i lepiej, bo zostanie sama jego opoka.

Jeżeli usuniesz wodę z roztworu silnego kwasu, to tylko świnie ucieszą się,
że będzie go mniej, a tylko orły zobaczą w tym jego odrodzenie, gdyż
odzyska on pełną moc i jedna jego kropla pokona każdą przeszkodę.

"Kościół Trzeciego Tysiąclecia nie musi być liczny, lecz niech będzie
prawdziwy."
Prymas Tysiąclecia

Do takiej odrodzonej siły moralnej i silnie połączonej ludzkiej grupy w
ciężkich czasach wrócą i słabsi wierni, szukając obrony.
Dlatego przez ponad 20 wieków na przemian osłabiany i odradzający się
Kościół Katolicki wciąż trwa - i trwać będzie, a mechanizm tego jest (na co
świnie cieszące się z liczbowego ubytku wpaść wszak nie są w stanie) prosty
i pewny: Kościół Katolicki podobnie jak powstał w cierpieniu i bólu, tak i
później w najgorszych dla niego czasach najsilniej się odradza.

Świnko.

--
XL

13. Data: 2016-12-27 13:52:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> We Francji jest rozdział i korzystają z tego Islamiści. Konstytucję
> powinniśmy mieć podobną do Węgrów, którzy odwołują się do Boga

A daj sobie spokój, do kogo i po co ta mowa, przecież to zwolennik
islamizacji.

--
XL

14. Data: 2016-12-27 14:08:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Ale, Iksa ma rację że w to miejsce mogą wcisnąć się paciate ze swoim mahomejtem.
> Rano i wieczorem tyłki do góry, a w czasie wolnym mordowanie niewiernych.

Mogą? Już to planują, jak we Francji.

--
XL

15. Data: 2016-12-27 14:10:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> i dlatego Kviatowi się podoba

Bo Kviecio rozumuje z punktu widzenia świni - a ja orła.

--
XL

16. Data: 2016-12-27 14:12:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mogą? Już to planują, jak

już udało im się

> we Francji.

J.p.

--
XL

17. Data: 2016-12-27 14:21:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 13:23:48 UTC+1 użytkownik k...@g...pl napisał:
> Ale, Iksa ma rację że w to miejsce mogą wcisnąć się paciate ze swoim mahomejtem.
> Rano i wieczorem tyłki do góry, a w czasie wolnym mordowanie niewiernych.

Jak się wprowadzi zen i ninjutsu, paciate z mahomejtem szansy nie mają.
Już się paciaty zabiera za molestowanie Europejki, a tu zza krzaka albo ze
sterty piasku wychodzi coś na czarno w kominiarce i wbija mu w plecy gwiazdkę.

18. Data: 2016-12-27 14:44:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.12.2016 o 14:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> sterty piasku wychodzi coś na czarno w kominiarce i wbija mu w plecy gwiazdkę.

Powinno działać Prawo. Powinna być kara śmierci. Ale nie tak bezprawnie
wydawana jak ty chcesz.

19. Data: 2016-12-27 14:46:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 13:52, Ikselka pisze:

> A daj sobie spokój, do kogo i po co ta mowa, przecież to zwolennik
> islamizacji.

Tyle dyskusji, a ty nadal nie pojęłaś, że jestem przeciwnikiem fanatyków
religijnych :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2016-12-27 14:49:14

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-27 o 13:50, Ikselka pisze:

> [...]
> że będzie go mniej, a tylko orły zobaczą w tym jego odrodzenie, gdyż
> odzyska on pełną moc i jedna jego kropla pokona każdą przeszkodę.

Isis z pełną mocą pokonuje przeszkody. Wyczytali w podręcznikach
historii jak to robili chrześcijanie i biorą przykład.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi