Czym jest szczęśliwe małżeństwo

31. Data: 2008-01-14 21:08:21

Temat: Re: Czym jest szczęśliwe małżeństwo
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 19:43, Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]
000hsf.googlegroups.com...

> Mi wystarczą ci, których znam. Nie szukam więcej potwierdzeń - bo mam
> pewność.
> --
> XL wiosenna

To ze bedzie się dotknietym,
przez dla plci indyferentyzm.
To nie znaczy jeszcze zec,
milych wrazen nie da plec.
J.Przybora

J-23

32. Data: 2008-01-14 22:21:58

Temat: Re: Czym jest szcze?liwe ma3?enstwo
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23"

> [...]
> panienki, te rzeczy, zyc nie umierac! Zadnego sierzanta-zony w domu.
> Nikt niczego nie kontroluje, i nie sprawdza. Miodzio!

A kiedy sa te "panienki"? Panowie gościnnie na plotach przy garach? ;)

--
pozdrawiam noworocznie
michał

33. Data: 2008-01-14 22:33:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:21, "michal" <6...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23"

> A kiedy sa te "panienki"? Panowie gościnnie na plotach przy garach? ;)

Panta rei.

34. Data: 2008-01-14 22:43:37

Temat: Re: Czym jest szcz
Od: Paweł Dyda <p...@g...pl.lovespam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia niedziela, 13 stycznia 2008 23:33 ugodziła mię strzała
<fme3k5$kb5$1@inews.gazeta.pl> wystrzelona
przez Przemysław Dębski:

[...]
> Czy ty to ty ?

Nie, to nie ja. Ktoś się pode mnie podszywa :P

Dlaczego nie byłeś 27-ego, niedobry Ty? Niewiele zabrakło, żeby nas
znowu wywalili... :>

P.

równanie na szczęśliwe życie
"Seksbomba"