Czym jest sztuka

1. Data: 2000-08-21 01:46:33

Temat: Odp: Czym jest sztuka
Od: "Neila" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ptaszek Filip <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Avb45.41094$D...@n...tpnet.pl...

> Uzytkownik Mariusz K. Grzeca :

> Na mój leb troche ma.
> Zadajac takie pytanie mozna wywolac dluga dyskusje, w której kazdy bedzie
> tlumaczyl, czym jest dla niego sztuka, a wiec ujawnial swoje cechy
> charakteru, , poglady, opinie, którymi kieruje sie przy takiej odpowiedzi
> nie innej.
> A to sklada sie na psychologiczny obraz czlowieka. Przynajmniej troche ;-)

W takim raze nie odwaze sie chyba napisac czegoloklwiek ......... :-)
Jakis czas temu, bardzo mnie ten temat trapowal........jednak jestem
straszliwym nieukiem, pozbawionym szarych komorek...:-) Pamiec mam do
bani, i szalenie wybiurcza. Do tego stopnia jest ze mna zle, ze nawet nie
potrafie ortograficznie sklepiac zdan. Wiec na tym cheba zakoncze.
Neila

1. Data: 2000-08-21 03:53:52

Od: "Neila" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza Kowalczyk <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9k345.39297$D...@n...tpnet.pl...
> Moim zdaniem forma nie gra roli. Wazna jest tresc, Ale nie to co autor
> chcial przekazac, to co sami w tym widzimy i co dla siebie znajdujemy.
> artysci szukaja roznych srodkow dla swych mysli ale to nie koniecznie musi
> byc nowosc. Ja jakis czas temu uchwycilam pewien niuans specyficzny w
> relacjach z ludzmi ale nie potrafilam tego nazwac. Odbieralam to
intuicyjnie
> az przeczytalam pewien fragment w pewnej ksiazce i bingo jak czarne na
> bialym ktos inny wpadl na to pierwszy i trafil w 10 . To jest sztuka
> znalazlam to czego szukalam nie wiedzac czego szukam.

poprzez *sztuke* a raczej dzieki niej, dostrzegamy piekno, ktore gdzies w
nas tkwi. Karzdy pojmuje sztuke na swoj wlasny indywidualny sposob........
najlepiej radza sobie z tym dzieci, ktore maja wiele pieknej sztuki w swoich
malych oczkach.
Dla dziecka kazde nowe doswiadczenie , z czyms jest pewnego rodzaju sztuka..
Ze mna jest podobnie :-) ....
Jak kiedys napomknelam, nie jestem osoba dobrze wyedukowana......... opory
... ;)
Ale wydaje mi sie, ze to co jest najnajcudowniejsze w sztuce, to wlasnie
refleksje, ktore nasuwaja sie, podczas odbierania jej.
Kiedy slucham naprawde dobrej muzyki.......... dobrej w moim mniemaniu
oczywiscie........doznaje wtedy cudownych wrazen ....czasami dreszcze i
mrowienie przeszywa mnie na wskros......czuje dzwiek w kazdym calu.
Artysta tworca........robi swoje, z glebi siebie.........tak napradwe to
nie bardzo pojmuje na czym polega cala ta kariera
artysty......................................... jest tyle komercji ....
:-))) artysci sa promowani........... etc.
A pozatym ...... sztuka...... to bardzo szeroki temat.
Jezeli chodzi o mnie...... to dal mnie najwiekrzym
arcydzielem jest zycie.
*Kiczowaty* krajobraz jeziora mazurskiego :-) .... ludka, wedka, rybki,
cisza i ........... swiety spokuj.
troche,bardzo to splycilam......... wybaczcie........pozdrawiam
Neila

1. Data: 2000-08-22 11:17:11

Temat: Re: Czym jest sztuka
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neila <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Jezeli chodzi o mnie...... to dal mnie najwiekrzym
> arcydzielem jest zycie.
> *Kiczowaty* krajobraz jeziora mazurskiego :-) .... ludka, wedka,
rybki,

Tylko się nie utop.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-08-22 17:35:46

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neila napisał(a):

> Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@s...mimuw.edu.pl> w wiadomooci do
> grup dyskusyjnych
> napisał:Pine.LNX.4.10.10006211642120.18271-100000@zo
diac.mimuw.edu.pl...

> :-)..... wszystko ma cos wspolnego z psychologia ..

Sztuka to to co ty piszesz trzeba to podziwiac:D
Lech

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

niesmialosc
Wyjątek z zycia....
natrectwa