Czyżby Irek ?

1. Data: 2002-04-28 14:52:44

Temat: Re: Czyżby Irek pojecia o meksykanskiej kuchni nie mial?
Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote:

>To szybko. Wiecej juz nie pomoge, do do El Paso mam dalej niz do Essen. Ale
>Art der Dicke bedzie wiedzial. Podaj skladniki na liste a pewnie i
>meksykoluby sie zglosza. Nastepna dostawa w polowie maja.
>
>Irek

Chili powder ( bo suponuje ze o nim to mowa) mozesz zazyc do
wszystkiego...:
salatek ,jajecznicy,wolowiny,ptastwa domowego,kielbas przeroznych a
smakowitych,zupek (tylko sie nie przejezycz he he he) makaronow i
sosow z nim zwiazanych ,marynat przed grillem a glownie do fasoli....
Art der Dicke ;-))))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-28 16:52:08

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>smakowitych,zupek (tylko sie nie przejezycz he he he) makaronow i
>sosow z nim zwiazanych ,marynat przed grillem a glownie do fasoli....

Mam pytanie. Slyszalam w radio, ze jeden ze skladnikow chili (niepamietam
nazwy - tak byla dluga, skomplikowana i baaaaaardzo naukowa:))))) dziala w ten
sposob, ze prostu nie odrozniasie smakow. Nie pamietam dokladnie, ze chyba nie
czuje sie slodkiego i gorzkiego, a odczuwanie reszty jest przytlumione,
ograniczone.
Czy to prawda???? I jak to sie ma do stosowania tej przyprawy wraz z innymi?

Monisia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-28 22:00:27

Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote:

> [...]
>ograniczone.
>Czy to prawda???? I jak to sie ma do stosowania tej przyprawy wraz z innymi?

Popatrz tutaj
http://www.bento.com/chili.html
i tutaj
http://www.epicurious.com/run/FoodDictionary/browse?
entry_id=7690

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 05:49:14

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art Plazewski." <"Art[G"@icbleu.org napisał w
wiadomości news:3ccc0acd.1240791@news.west.cox.net...

> [...]
> smakowitych,zupek (tylko sie nie przejezycz he he he) makaronow
> sosow z nim zwiazanych ,marynat przed grillem a glownie do

No to gupia sprawa, bo posypałem bez większej ostrożności,
polędwice,
nie powiem poczerwieniało pięknie ale języczność raczej blada
-( . Nie dość, że nie ostre to mało aromatyczne. Może trzeba coś
dodać ?

Krauterhexe
Chilli - Powder
Mexican Style
Gewurzzubereitung
Zutaten: chillipfeffer, kummel, oregano, knoblauch, salz

Z mojej skromnej wiedzy wynika, że poinno kopać a tu nic.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-29 16:38:04

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 07:49:14 +0200, "Liliana Cichocka"
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>Zutaten: chillipfeffer, kummel, oregano, knoblauch, salz
>
>Z mojej skromnej wiedzy wynika, że poinno kopać a tu nic.
Zalezy z jakiej papryki proszek byl zrobiony - sproboj zrobic swoj
wlasny z habanero he he he ....

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 18:54:15

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Liliana Cichocka" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Zutaten: chillipfeffer, kummel, oregano, knoblauch, salz
>
> Z mojej skromnej wiedzy wynika, że poinno kopać a tu nic.

Niestety trudno u mnie na wsi o oryginalne przyprawy. To akurat wyslalem, bo
pasowalo w koperte. Inne przyprawy sa wieksze i czekam na mozliwosc
przeslania. Moze te pochodzace od renomowanych firm beda lepsze. Ten sklep
sprzedaje ekologiczne produkty lub spoldzielni nie nalezacych do
kapitalistycznych wyzyskiwaczy. Ale wymagac wiele nie mozna. Ekologiczne
margaryny tez sa do bani wedlug ostatniego testu w Niemczech. Wysle Ci cos
spryskane, zeby kopalo.

Irek

1. Data: 2002-04-29 19:51:14

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 20:54:15 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

> [...]
>margaryny tez sa do bani wedlug ostatniego testu w Niemczech. Wysle Ci cos

Wyslij mu cos w miare swiezego...chili jak postoi na polce to
"wietrzeje"dlatego najlepiej samemu robic...
;-)

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-04-29 21:31:26

Od: "Liliana Cichocka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
> <i...@w...de> wrote:
> Wyslij mu cos w miare swiezego...chili jak postoi na polce to
> "wietrzeje"dlatego najlepiej samemu robic...

Tyż mi sie zdało, że trochę zwietrzało.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-04-30 19:36:58

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości
>
> Tyż mi sie zdało, że trochę zwietrzało.
> pozdr.Alex

Wszystko bez tom ekologie. Pozawijali w szary papier i nijak smakuje. Nie
gniewaj sie Alex, reszta przyjdzie w plastiku.

Irek, na diecie i piaty dzien bez alkoholu

1. Data: 2002-04-30 21:31:43

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Apr 2002 21:36:58 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>Irek, na diecie i piaty dzien bez alkoholu

Co ty , chorys ???!!!
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

szukam przepisów
mazurskie przysmaki
A Jerze i Wojciechy to maja imieniny dzis - jeszcze zdazam ...
Gumy cynamonowe - już są!!!!
co to jest szalotka?