Piła tarczowa - jaką kupić ?

1. Data: 2003-02-09 22:16:55

Temat: Piła tarczowa - jaką kupić ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich :-)

Planuję kupienie piły tarczowej z segmentu dla majsterkowiczów (do ok.
400,00 zł) na co powinienem zwracać uwagę ? Czy założona przeze mnie
kwota jest realna czy lepiej trochę dołożyć ?

Zakładam, że będzie to Bosch lub Black&Decker - na pewno nie żadna "no
name".

Czy któraś firma (niekoniecznie z wymienionych) oferuje taką piłę wraz z
dodatkowym statywem zmieniającym ją w piłę poprzeczną - tzn. taką
opuszczaną w dół - do cięcia listew leżących "grzecznie" poniżej ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-11 21:06:35

Temat: DEDRA - czy ktoś zna ? - poprzednio było: Piła tarczowa - jaką kupić ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Widzę, że temat nie znalazł zainteresowania :-( ale przecież w tym urok
usentu :-)

Dlatego pozwolę sobie podrzucić kolejne "spokrewnione" pytanie.

Czy ktoś zna/używa elektronarzędzi marki (?) DEDRA ? W szczególności
chodzi mi o piły tarczowe. Ofertę można zobaczyć na www.dedra.com.pl a
kupić m.in. w Castoramie - piła tarczowa poprzeczna w Castoramie
kosztowała < 300 zł i stąd b. mnie ciekawi co to za ustrojstwo.

Zastanawia mnie to bo ceny są zbliżone do sprzętu "No name" ale może się
mylę i może warto coś takiego kupić zwłaszcza, że będę to używał amatorsko.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

Stara farba kredowa - jak usunąć ?
Szafa wnękowa - jak prawidłowo zaprojektować ? - długie
Stara farba kredowa - jak usunąć ?
MAŁA FIRMA
porady WNĘTRZARSKIE