Stara farba kredowa - jak usunąć ?

1. Data: 2003-02-09 22:05:40

Temat: Stara farba kredowa - jak usunąć ?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich :-)

Czy ktoś zna jakiś patent na szybkie i bezproblemowe usunięcie ok. 5
warstw farby klejowej ze ściany przed ich gipsowaniem ?

Czy są jakieś środki przyśpieszające rozpuszczanie tych farb ?

A może lepiej skrobać na sucho ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-10 08:41:24

Temat: Odp: Stara farba kredowa - jak usunąć ?
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b26jvm$eq$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> warstw farby klejowej ze ściany przed ich gipsowaniem ?
>
> Czy są jakieś środki przyśpieszające rozpuszczanie tych farb ?

Bierzesz duzy pedzel (lawkowca) malujesz kawalkami woda tak aby wszystkie
warstwy dobrze nasiaknely a potem szpachelka zbierasz wszystko.
Powinno b. ladnie schodzic.

MarcinP

1. Data: 2003-02-10 09:59:23

Temat: Re: Stara farba kredowa - jak usunąć ?
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> Czy ktoś zna jakiś patent na szybkie i bezproblemowe usunięcie ok. 5
> warstw farby klejowej ze ściany przed ich gipsowaniem ?
Woda + mydło malarskie - dobrze namoczyć i skrobać dużą szpachelką. Rysy są
nie istotne przed gipsowaniem, prawda?

> Czy są jakieś środki przyśpieszające rozpuszczanie tych farb ?
Właśnie mydło malarskie.

> A może lepiej skrobać na sucho ?
Pylica płuc jak w banku i do tego kurz na parę dni w całym mieszkaniu - nie
polecam :-)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-10 10:32:45

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie mydło malarskie.

Gdzie czegoś takiego szukać ? Sklepy z farbami, markety budowlane czy
może jakieś inne propozycje ?

> kurz na parę dni w całym mieszkaniu - nie
> polecam :-)

Skąd ja to znam :-( właśnie skończyłem kuć pod nową instalację
elektryczną :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-10 11:18:30

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> Gdzie czegoś takiego szukać ? Sklepy z farbami, markety budowlane czy
> może jakieś inne propozycje ?
Dokładnie, ja ostatnio kupowałem w Castoramie w dziale z farbami na dole
(białe wiaderka) o ile mnie pamięć nie myli były 1 kg i 5 kg - tanie jak
barsz kwota jednocyfrowa :-)

> Skąd ja to znam :-( właśnie skończyłem kuć pod nową instalację
> elektryczną :-)

hah, miałem i to - ten cudowny pył z cegły :-(
Ale pocieszę Cię że po docieraniu po gipsowaniu będzie jeszcze gorzej -
nastaw się psychicznie :-(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-10 11:36:00

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie, ja ostatnio kupowałem w Castoramie
> tanie jak
> barsz kwota jednocyfrowa :-)

Dzięki, sprawdzę :-)

> nastaw się psychicznie :-(

Na swoim to nawet taki głupi remont cieszy :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-11 21:09:22

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki, sprawdzę :-)

Sprawdziłem, kupiłem i ... w sobotę będę działał.

Może ktoś zainteresowany będzie - cena 500g opakowania mydła malarskiego
w Castoramie wyniosła 3,16 zł brutto.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-12 08:12:32

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wrote:

> Może ktoś zainteresowany będzie - cena 500g opakowania mydła malarskiego
> w Castoramie wyniosła 3,16 zł brutto.

Tylko namocz dobrze to będzie się lepiej skrobać :-)
Miłych pęcherzy, TFU - soboty :-D

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

MAŁA FIRMA
porady WNĘTRZARSKIE
Kuchenka elektryczna kontra kuchenka gazowa
Pytanie do serwisantow lodowek Polar.
Lodowka CSP 346