DIE EIER VON SATAN [Jaja szatana]

1. Data: 2004-03-15 22:42:55

Temat: DIE EIER VON SATAN [Jaja szatana]
Od: MaxMarks <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytalem sobie dzisiaj te grupe i mnie zemdlilo :) Naprawde potraficie
tak calymi dniami rozprawiac o robieniu sobie przyjemnosci przez
napychanie bebechow? Przeciez to obrzydliwe! A widze ze dla niektorych
to caly swiat. Ale co tam, prosty przepisik na wkupne :) Burzujom i
sybarytom na pohybel oczywiscie :)

Pó? kubka cukru-pudru. C'wiartka soli w ?yz.eczce do herbaty.
Koniuszek noz.a tureckiego haszyszu. Pó? funta mas?a.
?yz.eczka od herbaty cukru waniliowego. Pó? funta ma;ki. 150
gramów orzechów ziemnych. Jeszcze troszke; cukru-
pudru.
I z.adnych jajek.

Umies'cic' w misce. Dodac' mas?a. Dodac' orzechów ziemnych i
wyrobic' ciasto. Stworzyc' z ciasta kulki wielkos'ci oczu.
Wytarzac' w cukrze-pudrze i wypowiedziec' magiczne
s?owa : "Sim Salabim Bamba Saladu Saladim".
Umies'cic' w nat?uszczonej patelni i piec
w 200 stopniach przez 15 minut.
I Z.ADNYCH JAJEK. (tool)

:-F)
--
Max Marks
http://maxmarks.strefa.pl

1. Data: 2004-03-17 08:28:32

Temat: Re: DIE EIER VON SATAN [Jaja szatana]
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaxMarks napisal(a):
> [...]
> ?yz.eczka od herbaty cukru waniliowego. Pó? funta ma;ki. 150
> gramów orzechów ziemnych. Jeszcze troszke; cukru-
====
Maksik, popraw kodowanie.
I skad ten haszysz?
Ma to jakas nazwe? Moze haszernik?