DIETA FITOESTROGENOWA

1. Data: 2005-01-07 14:04:04

Temat: DIETA FITOESTROGENOWA
Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z Was kupowala na alegro ta diete? jest to dieta powiekszajaca
piersi...jezeli tak to czy sa jakies efekty jej stosowania?
jezeli chodzi o mnie to jestem po tej diecie i moj biust ani nie drgnął

1. Data: 2005-01-07 17:58:51

Temat: Re: DIETA FITOESTROGENOWA
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ata <g...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> czy ktoras z Was kupowala na alegro ta diete?

ja nie

jest to dieta powiekszajaca
> piersi...jezeli tak to czy sa jakies efekty jej stosowania?
> jezeli chodzi o mnie to jestem po tej diecie i moj biust ani nie drgnął

o rety! wierzysz w takie diety?!
Może lepiej skup się na regularnym masażu - powiększyć to się raczej nie
powiększą ale przynajmniej będą jędrne i rześkie ;-))))

ps - jak byłam mała to słyszałam, że zeby mieć dużawy biust trzeba wcinać
piętki od chleba ;P Ale dzisiaj już wiem, że to kity (choć nie wyglądam jak
córka piekarza :P)

Pozdrowienia!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-01-07 21:07:49

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o rety! wierzysz w takie diety?!
szczerze mowiac jak dla mnie byla przokonowujaca gdyz wiadomo iz fitoestrogeny
maja wlyw na tkanke piersiowa

1. Data: 2005-01-07 21:12:49

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

oto ta stornka z alegro;)
http://aukcje.o2.pl/show_item.php?item=34146121

1. Data: 2005-01-07 22:06:54

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoras z Was kupowala na alegro ta diete? jest to dieta powiekszajaca
> piersi...jezeli tak to czy sa jakies efekty jej stosowania?
> jezeli chodzi o mnie to jestem po tej diecie i moj biust ani nie drgnął

Kiedyś czytałam bardzo długi wątek na jakiś forum na temat różnych
nieoperacyjnych sposobów
powiększania biustu i ZTCP wiele dyskutantek próbowało fitoestrogenów - i
nic
z tego. Chyba jakieś pojedyńcze zadowolone głosy też się pojawiły. Na koniec
wysnuto grupowy wniosek, że jeśli należy się do tej grupy kobiet,
którym nie urosły piersi po tabletkach antykoncepcyjnych (zawierających
estrogeny), to i fitoestrogeny tym bardziej nie zadziałają.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-07 23:31:42

Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdz sobie na link ktory wczesniej podalam tzn
http://aukcje.o2.pl/show_item.php?item=34146121 , co o tym sadzisz?

1. Data: 2005-01-08 11:04:36

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ata napisał/a w news:1a6e.00000a1e.41df1bdd@newsgate.onet.pl:

> wejdz sobie na link ktory wczesniej podalam tzn
> http://aukcje.o2.pl/show_item.php?item=34146121 , co o tym sadzisz?

Tia... zdjęcie przed i po. Ciekawe, dlaczego na zdjęciu po piersi są
nierówne. Czyżby powiększanie działało niesymetrycznie? Sprzedawca
mógłby się bardziej wysilić i zdjęcie poprawić :>

Chociaż, jak widać, niezależnie od wszystkiego chętni do wyrzucenia
paru złotówek w błoto zawsze się znajdą. Jak to leci? Naiwnych nie
sieją i nie orają - sami się rodzą.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-08 11:04:47

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ata napisał/a w news:1a6e.000009bb.41defa25@newsgate.onet.pl:

> szczerze mowiac jak dla mnie byla przokonowujaca

Przo...co? Przekonywająca miało być?

> gdyz wiadomo iz fitoestrogeny maja wlyw na tkanke piersiowa

A w którym maglu tak mówią?

1. Data: 2005-01-08 11:26:56

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> http://aukcje.o2.pl/show_item.php?item=34146121 , co o tym sadzisz?

"Gwarantujemy Państwu, że już po pierwszych dwóch tygodniach stosowania tej
metody zauważą Panie diametralny wzrost objętości piersi."

diametralny... skromne B przeistoczy się w ciagu 2 tyg. w obfite C? ;-) Nie
no, kity straszne...

"Dla każdego dorosłego męźczyzny pierś jest symbolem seksu i kobiecości !"

nie dla każdego... Zresztą tekst na tej aukcji ma chyba za zadanie nawet
panne, ktora zdecydowanie nie ma kompleksów z powodu małych piersi, w takowe
wpędzić.

Pozdr.
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-01-09 01:00:41

Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips w aktach news:Xns95D87ADD7484Cmojatfurczoscradosna@193.42.231
.152
napisał(a) co następuje:
> Tia... zdjęcie przed i po. Ciekawe, dlaczego na zdjęciu po piersi są
> nierówne. Czyżby powiększanie działało niesymetrycznie? Sprzedawca
> mógłby się bardziej wysilić i zdjęcie poprawić :>

Ha równe nie równe to mały pikuś... szkoda ze to nie ta sama osoba...
nie wiedziałam ze zmianie ulec mogą też inne częsci kobiecej piersi:/
Nooo zgroozooo.....
Na to sie nie mozna dac nabrać... :D
pozdrawiam:)

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

zarabiaj z oriflame
pilnie szukam puder chanel -opakowanie !!
Aloes-co mozna z niego "zrobic"?
Soczewki
Gdzie bardzo tanie buty w Stolicy?