DO kolejne ciekawe wyliczenia

1. Data: 2003-02-09 09:48:19

Temat: DO kolejne ciekawe wyliczenia
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Kolejne ciekawe wyliczenia na jeden dzień DO:

1.
- słonecznik 200 g
- smalec 50 g
- żółtko jajka kurzego 150 g

kcal łącznie 2107
stosunek B/T/W = 1/2,53/0,69
ilość łącznie 400 g

czyli jajeczniczka z żółtek, a potem w ciągu dnia przegryźć trochę
słonecznika i po sprawie (marzec coraz bliżej chyba wystartuję o
1-szego)

ewentualnie na drugi dzionek

2.
- chleb WASA z sezamem 60 g (6 kromek)
- jaja kurze całe 400 g (ok. 7 jaj)
- majonez 200 g

kcal łącznie 2231
stosunek B/T/W = 1/3,41/0,6
ilość łącznie 660 g

czyli na śniadanie i obiad (lub kolację) jajka na twardo z majonezem
przegryzane chlebkiem WASA i tyle.

Jak widać z powyzszych ŻO wg. Kwaśniewskiego wcale nie musi być
kłopotliwe.

--
brow(J)arek pozdrawia

2. Data: 2003-02-09 13:46:12

Temat: Re: DO kolejne ciekawe wyliczenia
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b2584u$q7a$...@a...news.tpi.pl, brow(J)arek at
b...@w...pl wrote on 9/2/03 10:48:

> Jak widać z powyzszych ŻO wg. Kwaśniewskiego wcale nie musi być
> kłopotliwe.

tylko jak dla mnie z tego co psizesz wyzej takie ustawienie posilkow jest
strasznie monotonne.
moj tata tez jest na ZO i jednak je bardziej urozmaicone posilki (z tego co
widzialam jak u niego bylam ostanio)
--
*gosia*

3. Data: 2003-02-09 16:25:12

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> strasznie monotonne.
> moj tata tez jest na ZO i jednak je bardziej urozmaicone posilki (z

Pytanie tylko brzmi PO CO urozmaicać ?

"Monotonność" ŻO uważałem (jak i w sumie Kwaśniewski w swojej książce)
za zaletę.

Była tam taka teoria (no powedzmy ja to tak odebrałem), że człowiek
nie powinien tracić czasu na celebrowanie jedzenia.

Jedzenie ma byc szybkie treściwe i dać energię na myślenie o
ważniejszych sprawach... nie ma być celem samym w sobie.

W czasie najdłuższego okresu jaki spędziłem na ŻO (4 mies.) bardzo
sobie ceniłem to, że zarówno przygotowanie jedzenia jak i jego
spozywanie zajmowało mi bardzo mało czasu i nie dawało w efekcie stosu
garów w zlewozmywaku.

Co więcej nie dręczyły mnie codzienne problemy, jedzących normalnie
typu "mam na coś smaka ale sam nie wiem na co"... szczerze mówiąc
wogóle moje myśli nie krążyły wokół jedzenia...

No chyba, że potraktujemy wy,yślne potrawy kuchni "normalnej" jako
wkład w rozwój cywilizacji i dowód wyższości człowieka nad
zwierzętami.

Może to złe porównanie ale móje pies od 3 lat z niezmiennym apetytem
wcina tą samą psią kiełbasę z małym dodatkiem ryżu i czasem smalcu
(żadnych witamin, suchej karmy itp. - wczesniej gotowałem mu płuca i
nerki wieprzowe) i za każdym razem weterynarz nie może się nadziwić
jaki żywotny i zdrowy.

--
brow(J)arek pozdrawia

4. Data: 2003-02-09 17:35:18

Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedzenie ma byc szybkie treściwe i dać energię na myślenie o
> ważniejszych sprawach... nie ma być celem samym w sobie.

Jedzenie to przyjemność. Zwłaszcza, jeśli posiłek spożywa się wraz z kimś
WYJĄTKOWYM.
A tak na marginesie: zgadzam się, że przy DO raczej nie należy celebrować
posiłków. Osobiście nie wyobrażam sobie, jak razem np. z ukochaną jemy
romantyczną kolację ze słoniną w roli głównej :-)

nemo
(bez urazy, żartowałem:-)

5. Data: 2003-02-09 18:36:23

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jedzenie to przyjemność. Zwłaszcza, jeśli posiłek spożywa się wraz z
kimś
> WYJĄTKOWYM.

No ale w tym czasie z tym kimś wyjątkowym mozna robić COŚ zupełnie
innego ;-))

> [...]
jemy
> romantyczną kolację ze słoniną w roli głównej :-)

He, he... własnie te moje przyklady pokazuja, że słoninka
niekoniecznie. Ale za to jejeczniczka przed pracą, a po powrocie
"przegryzanie" orzeszków laskowych z lubą !!!

> nemo
> (bez urazy, żartowałem:-)

I gdzie tam bym się miał obrażać. Póki co sam żywię sie tradycyjnie
(no nie całkiem od 1 stycznia żadnych słodyczy i cukru), a powrót do
ŻO dopiero w planach.

--
brow(J)arek pozdrawia

6. Data: 2003-02-11 15:27:08

Od: "FAZER" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zajzalem tu pierwszy raz bo mam zamiar zrzucic pare kilo. Czy ktos moze mi
wyjasnic co to jest DO lub ŻO, gdzie mozna o tym poczytac, jakies linki? O
diecie MM juz poczytalem
Dzieki

Pozdro

FAZER

7. Data: 2003-02-17 16:47:53

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FAZER" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyjasnic co to jest DO lub ŻO, gdzie mozna o tym poczytac, jakies linki? O

To dieta optymalna lub Kwaśniewskiego. Linki do znanych mi stron są w FAQ na
mojej stronie domowej w dziale dieta.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Dla sztywniakow wstep wzbroniony :)