DZIAŁKI REKREACYJNE

1. Data: 2004-11-30 17:31:25

Temat: DZIAŁKI REKREACYJNE
Od: "Rafał Adamarek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Działki Rekreacyjne o powierzchni 1,5 metrów kwadratowych każda 2,500 metrów
od morza przy drodze Wolin-Międzywodzie w miejscowości Zastań.
Telefon kontaktowy 0 91 3265381.
JEDNA DZIAŁKA O POWIERZCHNI 2,500 METRÓW KWADRATOWYCH POD USŁUGI /
ZAJAZD,PENSJONAT/ ZADZWOŃ OKAZJA.

2. Data: 2004-11-30 17:37:14

Temat: Re: DZIAŁKI REKREACYJNE
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Adamarek" <r...@g...pl> wrote:

> Działki Rekreacyjne o powierzchni 1,5 metrów kwadratowych

Akurat, by poskakać pajacyka.. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. P,NMSP
--
cały rynek C.K. miasta krakowa
wciąż zasnuwa mgiełka dosyć niezdrowa

3. Data: 2004-11-30 17:37:33

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Adamarek wrote:
> [...]
> Telefon kontaktowy 0 91 3265381.
> JEDNA DZIAŁKA O POWIERZCHNI 2,500 METRÓW KWADRATOWYCH POD USŁUGI /

działki po 1.5 m2 ? coś mi to na cmentarz wygląda, niech tam się rekreuje
ten co już musi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2004-11-30 17:48:53

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Adamarek" napisał:
> Działki Rekreacyjne o powierzchni 1,5 metrów kwadratowych każda 2,500
> metrów
> od morza [...]

Nawet przy dużym ścisku na plaży (już tylko 10m od morza) miewałem więcej
niż 1,5m kwadratowego :-)))
Pozdr. Jurek

5. Data: 2004-11-30 18:45:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Nov 2004 18:37:14 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Akurat, by poskakać pajacyka.. :)

Albo mogiłka pod urnę, sorry nie mogłam się powstrzymać:D

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-11-30 21:34:23

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> działki po 1.5 m2 ? coś mi to na cmentarz wygląda, niech tam się rekreuje
> [...]

Albo brak zer i przecinek nie w tym miejscu co potrzeba.
Pozdrawiam. Mirzan

płot
phalenopsis-kwiaty
Wynajecie ogrodka