Dach z papy i nylon dekarski

1. Data: 2010-05-31 07:07:41

Temat: Dach z papy i nylon dekarski
Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Po ostatnich deszczach dach pokryty papą zaczął przeciekać.
Rozważam pokrycie części dachu nylonem dekarskim.
Czy ktoś może używał tego nylonu i może podzielić się doświadczeniami?

2. Data: 2010-06-01 19:53:26

Temat: Re: Dach z papy i nylon dekarski
Od: "j@nek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 09:07, VoyteG <V...@h...com> wrote:
> Po ostatnich deszczach dach pokryty papą zaczął przeciekać.
> Rozważam pokrycie części dachu nylonem dekarskim.
> Czy ktoś może używał tego nylonu i może podzielić się doświadczeniami?

Kupiłem i zastosowałem na uszczelnienia między blachą ocynk a murem -
trzyma się dobrze od ponad roku i faktycznie uszczelnia. Trzeba
stosować kilkakrotne malowanie a przed nim gruntowanie!

3. Data: 2010-06-02 07:54:07

Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-01 21:53, j@nek pisze:

> [...]
> trzyma się dobrze od ponad roku i faktycznie uszczelnia. Trzeba
> stosować kilkakrotne malowanie a przed nim gruntowanie!
podłączę się z pytaniem
czy podłoże musi być absolutnie suche czy można to nakładać na wilgotne
(walczę z przeciekającym fundamentem)

granit na schody
jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Konserwacja przedmiotów z mosiądzu
Instrukcja serwisowa do pralki
Instrukcja serwisowa do pralki