jaka farba do domku murowanego na dzialce ?

1. Data: 2010-05-30 20:29:29

Temat: jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rok temu kupiłem tania farbę (60 zł) za chyba 10 l no i żałuje, bo po zimie
domek wygląda fatalnie.
Jakiej użyć farby do domku murowanego na działce olejnej czy innej ? czy
malowanie wymaga unigruntu czy te farby są samo wystarczające ?

2. Data: 2010-06-01 10:10:42

Temat: Re: jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

Jacek
PS
panie doktorze chyba złamałem nogę.
Ale gdzie?
Na ulicy.
Ale w którym miejscu?
Koło kościoła.

3. Data: 2010-06-01 22:07:18

Temat: Re: jaka farba do domku murowanego na działce ?
Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
> CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
> Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

Murowany, od zewnątrz. Tam jest coś a la tynk albo zwykłe szpachlowanie
betonem. Chodzi o to aby nie wyblakło po roku, nie kleił sie do tego za
bardzo bród.

4. Data: 2010-06-02 10:03:47

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakiej użyć farby do domku murowanego na działce olejnej czy innej ? czy
> malowanie wymaga unigruntu czy te farby są samo wystarczające ?

Różowej?

5. Data: 2010-06-02 12:03:47

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No już trochę lepiej.
Zapytaj o farby elewacyjne. Jest tego od groma.
Tu masz wybór:
http://www.muratordom.pl/budowa/elewacje/rodzaje-far
b-elewacyjnych,20_2348.html
Od samej farby ważniejsze jest przygotowanie powierzchni.
Jak pomalujesz na brudne to masz układ tynk-brud-farba. Wtedy nie ma co
narzekać na farbę, że zlezie po roku.
Najprościej umyj Karcherem i potem maluj.
Jacek

6. Data: 2010-06-02 18:05:48

Od: "Tequila" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup
> Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

Różowa to chyba nie będzie pasować do brązowego dachu choć sam w sypialni
mam tabasko i wygląda super ;-)

7. Data: 2010-06-03 09:55:51

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też lubię tequilę z tabasco ;-)