Parapety wewnętrzne.

1. Data: 2010-05-29 09:16:09

Temat: Parapety wewnętrzne.
Od: yarecky <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was.

Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
sprawdza i czego unikać?

Pozdrawiam,
Yarecky.

2. Data: 2010-05-29 09:41:21

Temat: Re: Parapety wewnętrzne.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 May 2010 11:16:09 +0200, yarecky napisał(a):

> Witam Was.
>
> Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
> sprawdza i czego unikać?
>
> Pozdrawiam,
> Yarecky.

Unikać jak ognia marmuru - rysuje się łątwo, a nie daj Boże coś o kwaśnym
odczynie - i dziura lub matowa plama. Syntetyki się rysują i matowieją, a
najlepszy, bo piękny (cała paleta barw i deseni) i niezniszczalny jest
granit. Drewno też polecam, byle twarde.

3. Data: 2010-05-29 19:53:05

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem do czynienia z parapetami z MDF powlekanymi -
stanowczo odradzam jeżeli ma coś stać na parapecie - rysują się

Mam parapety z tzw. konglomeratu w jasnym kolorze tzw. POLARE
docinane i montowane przez Stolbud - nie narzekam

W moim przypadku sądzę że np. drewno również by się nie sprawdziło
z powodu intensywnego używania parapetów.

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

4. Data: 2010-05-30 09:47:01

Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yarecky" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam Was.
>
> Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
> sprawdza i czego unikać?

Ja mam parapety z fornirowanego MDF (orzech naturalny, niebarwiony). Po roku
używania nie mam przebarwień, a dzięki twardemu rdzeniowi MDF, fornir nie
jest narażony na duże wgniecenia. Naturalna okleina pięknie komponuje się z
oknami, meblami i podłogą.

Pozdrawiam,
Druid29

5. Data: 2010-05-30 22:00:16

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.prodmar.pl/kamienie/?cmd=52
--
Melisa.

6. Data: 2010-05-31 09:06:12

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

yarecky pisze:

> Jakie parapety zastosowaliście w Waszych mieszkaniach/domkach - co się
> sprawdza i czego unikać?

W kuchni kamienne szerokie, w innych pomieszczeniach z drewna dębowego,
w kolorze naturalnym, woskowane. Sprawdzają się.
--
B.

masażer polskiej produkcji
budowa wiaty - stopy fundamentowe i rozstaw krokwi
Farba strukturalna na gładź czy tapetę?
wejście z kotłowni - czy do salonu, czy garażu
Pierścień cersanit