masażer polskiej produkcji

1. Data: 2010-05-28 10:14:36

Temat: masażer polskiej produkcji
Od: jerszfa <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

2. Data: 2010-05-28 10:51:39

Temat: Re: masażer polskiej produkcji
Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerszfa" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
> ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

No chyba nie ten? :p

http://tiny.pl/htff3

P.

3. Data: 2010-05-28 12:44:47

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 12:14, jerszfa <j...@g...com> wrote:
> Może ktoś ma w domu starą maszynę do masażu, produkcji polskiej, sprzed
> ok. 30 lat, lub pozostałe po niej części?. Chętnie odkupię.

Taki stacjonarny, z pasem? U moich rodziców stał, sprawny i kompletny,
odezwij się na priv, mogę ich spytać czy jeszcze to mają i czy chcą
sprzedać.

J.

budowa wiaty - stopy fundamentowe i rozstaw krokwi
Farba strukturalna na gładź czy tapetę?
wejście z kotłowni - czy do salonu, czy garażu
Pierścień cersanit
Bateria kuchenna do ogrzewacza przepływowego