Danazol - skutki uboczne

1. Data: 2006-09-02 08:55:04

Temat: Danazol - skutki uboczne
Od: "0." <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
od miesiaca biore danazol na endometrioze i w zasadzie dobrze sie czuje poza
tym ze bola mnie kosci, raz obojczyki i pol zeber, raz jedna reka cala, raz
druga, wczoraj kosci udowe i pol miednicy, bol jest potworny - nieruchomieje
wtedy i łzy staja mi w oczach i tylko mysle zeby to sie jak najszybciej
skonczylo. Mam wrazenie jakby mi sie rozpadaly kosci od srodka. Czy ktos tak
moze mial? Wizyte mam za miesiac i nie wiem czy przyspieszyc czy czekac, bo
to moze normalne przy tym leku.....

Pozdr