Dania niesmażone - szukam przepisów

91. Data: 2016-10-24 21:35:03

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 18:28:09 +0200, Animka napisał(a):

> (albo pocałuj w d*)

Dokładnie :-D

92. Data: 2016-10-24 21:35:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 18:29:41 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
komentarzami, zrazasz nowych ludzi do tej grupy. Na stalych bywalcach juz wrazenia
nie robisz, nauczyli sie tolerowac Twoje wypowiedzi jako mniejsze zuo :)))))

Nieee, po prostu biedny człowiek :-|

93. Data: 2016-10-24 21:37:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:03:53 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-24 14:46, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Kocham.

Byle nie bardziej, niż siebie samego :->

94. Data: 2016-10-24 21:38:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:04:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-24 18:28, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Tak po chrześcijańsku najlepiej.

A co ma do tego wiara? I cóż to za oczekiwania - że jak kto chrześcijanin,
to zaraz dupa?

95. Data: 2016-10-24 21:38:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:06:27 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-24 00:53, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Zwłaszcza styl.

Też tak sądzę, dzięki 3-)

96. Data: 2016-10-24 21:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:11:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-24 18:29, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> A czemu nie 100?

Żeby mogła ten 1% przeznaczyć na jakieś szczytne cele, skoro już 99 na
straty :->

97. Data: 2016-10-24 21:48:01

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma do tego wiara? I cóż to za oczekiwania - że jak kto chrześcijanin,
> to zaraz dupa?

Jakbym napisała, że po polsku, to tez byś się przyczepiła.

98. Data: 2016-10-24 21:50:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

komentarzami, zrazasz nowych ludzi do tej grupy. Na stalych bywalcach juz wrazenia
nie robisz, nauczyli sie tolerowac Twoje wypowiedzi jako mniejsze zuo :)))))

> Nieee, po prostu biedny człowiek :-|

No to już rozumiem... ten 1% to po prostu empatia.

99. Data: 2016-10-24 21:55:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:48:01 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-24 21:38, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Jakbym napisała, że po polsku, to tez byś się przyczepiła.

Oczywiście. Jak zawsze, kiedy ktoś rozumuje po qrzemu :->

100. Data: 2016-10-24 21:56:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 21:50:32 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
nie robisz, nauczyli sie tolerowac Twoje wypowiedzi jako mniejsze zuo :)))))

> No to już rozumiem... ten 1% to po prostu empatia.

Masz rację. Mogłaby mieć jej więcej.

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe