Dania niesmażone - szukam przepisów

11. Data: 2016-10-19 17:13:42

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 16:14:39 +0200, Ewa napisał(a):

> Masz indywidualne problemy z czytaniem ze zrozumieniem,
> czy to ogólny poziom tej grupy, jak zdążyłam już się zorientować.

Może analogia Ci w czymś pomoże:

Z uwagi na obostrzenia 2ynikające z nadmiernego ciężaru bagażu podręcznego
pasażerowie mogą przewozić w samolocie bagaż tego typu.

3->

12. Data: 2016-10-19 17:14:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 17:07:54 +0200, Ewa napisał(a):

> No ale czego mogłam się spodziewać
> po polskiej grupie.

A co Ci niemiecka odpowiedziała?
Niemcy są jeszcze bardziej dokładni :->

13. Data: 2016-10-19 17:27:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-19 17:07, obywatel Ewa uprzejmie donosi:

> Domyślnie chodzi o to co w temacie. Temat też trzeba czytać skoro chce się
> odpowiedzieć, a nie tylko dokopać. No ale czego mogłam się spodziewać
> po polskiej grupie.

Np. https://www.youtube.com/watch?v=RBbeF_AsCsI
BTW autorka się chwali, że są napisy w języku angielskim, więc nie
będzie chyba problemów ze zrozumieniem procedur.

14. Data: 2016-10-19 17:27:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

orki_przestroga_sekret_drugi.jpg

> A gdzie do tego videło?

Nie vidzisz?

15. Data: 2016-10-19 17:28:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

orki_przestroga_sekret_drugi.jpg

> A wystarczyło tylko stylistycznie napisać.

Video bardziej przemawia niż scribo.

16. Data: 2016-10-19 21:27:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 17:28:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-10-19 16:58, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

orki_przestroga_sekret_drugi.jpg

> Video bardziej przemawia niż scribo.

Dla mnie video volant, scripta manent - ale cóż, dziś czytanie to dla wielu
przeżytek, tylko obrazki do ludzi przemawiają, więc pewnie i do Twej
Koleżanki :->

17. Data: 2016-10-19 21:47:49

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-19 o 21:27, Ikselka pisze:

> Dla mnie video volant, scripta manent - ale cóż, dziś czytanie to dla wielu
> przeżytek, tylko obrazki do ludzi przemawiają, więc pewnie i do Twej
> Koleżanki :->

Jak mawiali starożytni amerykanie, "dobry rysunek jest wart tysiąca
słów". :)

Pozdrawiam,
MW

18. Data: 2016-10-19 21:55:34

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

orki_przestroga_sekret_drugi.jpg

> Dla mnie video volant, scripta manent - ale cóż, dziś czytanie to dla wielu
> przeżytek, tylko obrazki do ludzi przemawiają, więc pewnie i do Twej
> Koleżanki :->

Niejednemu psu Burek.

19. Data: 2016-10-19 22:03:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Niejednemu psu Burek.

Burek dobry jest ze szpinakiem -- pozwolę
sobie nawiązać do głownej tmatyki grupy.

--
Jarek

20. Data: 2016-10-19 22:57:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Oct 2016 21:47:49 +0200, wolim napisał(a):

> Jak mawiali starożytni amerykanie, "dobry rysunek jest wart tysiąca
> słów". :)

Nie ma to jak autorytet starych kultur - vide amerykańska 3-|

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe