De volaille

1. Data: 2007-08-28 14:13:31

Temat: De volaille
Od: Bernadeta Hołda <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś zna oryginalny przepis na wyżej wymienione kotlety? Szukałam w
googlach i jest cała masa przepisów i różne wariacje na ten temat; Chce
wiedzieć; co dać do środka i jak je prawidłowo smażyć: Z góry dziękuję
za pomoc
Bernadeta Hołda

2. Data: 2007-08-28 17:34:33

Temat: Re: De volaille
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fb1ai1$ous$1@inews.gazeta.pl>,
Bernadeta Hołda <b...@w...pl> wrote:

> [...]
> googlach i jest cała masa przepisów i różne wariacje na ten temat; Chce
> wiedzieć; co dać do środka i jak je prawidłowo smażyć: Z góry dziękuję

Kotlety te robi się z mięsa z piesi pulard. Dla oszczędności można kupić
same piersi, jakie sprzedają w jatkach koszernych. Każdą połowę piersi
odejmuje się od kości wraz ze skrzydełkiem, kostkę skrzydełka należy
oskrobać, a z mięsa zdjąć skórę, osolić i zbić cienko pałką. N środek
dać kawałek surowego masła, złożyć na dwa, zawinąć brzegi, posmarować
roztrzepanym jajkiem, posypać mąką zmieszaną z tartą bułką, usmażyć na
ostrum ogniu na maśle na rumiany kolor i wsadzić do pieca, aby doszły w
środku.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

3. Data: 2007-08-28 18:24:33

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> [...]
> roztrzepanym jajkiem, posypać mąką zmieszaną z tartą bułką, usmażyć na
> ostrum ogniu na maśle na rumiany kolor i wsadzić do pieca, aby doszły w

nie bardzo moge sobie wyobrazic te kostke ze skrzydelka - w jakim celu
sie ja zostawia, i co sie z nia robi? czy zawija sie do srodka, czy ona
wystaje?

MB

4. Data: 2007-08-28 20:02:03

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" wrote in message

> nie bardzo moge sobie wyobrazic te kostke ze skrzydelka - w jakim celu sie
> ja zostawia, i co sie z nia robi? czy zawija sie do srodka, czy ona
> wystaje?
>
> MB

Wystaje. Często w ramach ozdabiania na nią się nakłada taką papierową
"koronę".
Tu jest krok po kroku:
http://www.eda-server.ru/culinary-school/poultry/p00
0019.htm
A tu efekt końcowy:
http://www.cimus.ru/i/catalog/big/620.jpg
http://www.millionmenu.spb.ru/IMG/im30_4092.jpg
http://russiainfo.co.kr/tt/attach/1/1523913319.jpg

Bożenka z Wilna :)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

5. Data: 2007-08-28 22:35:00

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:
> "Magdalena Bassett" wrote in message

> Wystaje. Często w ramach ozdabiania na nią się nakłada taką papierową
> [...]

Dzieki! :)

6. Data: 2007-08-29 04:46:16

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sie, 22:02, "Bożena" wrote:
> [...]
> Tu jest krok po kroku: http://www.eda-server.ru/culinary-school/poultry/p00
0019.htm
> [...]

Ciekawie wygląda patelnia. Są dwie czy jedna? A może ten kotlet ujęty
jest na cedzaku? Nie bardzo mogę dojrzeć szczegóły...

--
Pozdrawiam :)
JM

7. Data: 2007-08-29 17:07:12

Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Ciekawie wygląda patelnia. Są dwie czy jedna? A może ten kotlet ujęty
> jest na cedzaku? Nie bardzo mogę dojrzeć szczegóły...

Na moje oko to on na cedzaku spoczywa.
--
Justyna/walkie!

8. Data: 2007-08-29 19:19:32

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 19:07, "Walkie!" wrote:
> [...]
> Na moje oko to on na cedzaku spoczywa.

Jakiś duży ten cedzak i dlatego mnie zmylił:]
Thx :)

--

Patelnia.
co z ciasta francuskiego