Patelnia.

1. Data: 2007-08-28 11:11:13

Temat: Patelnia.
Od: artnow <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jaką patelnię polecicie ???
Szukam takiej uniwersalnej - 28 cm.
Ma być do Smażenia kotletów, placków ziemniaczanych i naleśników.
Niekoniecznie teflonowa - a nawet dobrze by było, zeby nie była
teflonowa.
Jakoś mnie nie przekonuje to co wisi w marketach.

Myślałem o tym:
http://www.akcesoria-kuchenne.pl/sklep/patelnia-cast
-line-28-cm-p-218.html

Ale kurcze powłoka jakaśtamteflonowa.

Chyba, że macie dobre doświadczenia z tą patelnią i mnie przekonacie
że ta powłoka jest OK.

Albo podsuńcie jakiś inny typ.

2. Data: 2007-08-28 13:03:59

Temat: Re: Patelnia.
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

artnow wrote:

> [...]
> teflonowa.
> Jakoś mnie nie przekonuje to co wisi w marketach.

Żeliwna, bez żadnego teflonu (teflon to na spody nart :)),
ciężka z porządnym grubym dnem. To jedna z nielicznych rzeczy, których
nie kupuję w sieci, muszę wziąć do ręki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2007-08-28 13:37:55

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artnow" <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

===================

Jedna patelnia do wszystkiego?

Ech...

Żeliwo, ale ręka ci odpadnie przy podrzucaniu naleśników. Do tego drugą byś
sobie sprawił.

DJD

co z ciasta francuskiego
chlebek szczęścia/przyjaźni [P]
tort
Papryka marynowana - do czego?
czy soczewica jest szkodliwa dla zdrowia?