Deep ecology...czyli bądźmy konsekwentni? ;)

Data: 2006-03-25 21:14:51
Temat: Deep ecology...czyli bądźmy konsekwentni? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e04a01$vr9$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:e049r1

Jeszcze nie -bierność i schodzenie z drogi to jeszcze nie promocja postaw
odmiennych... ;)
Prmocją będzie kiedy zaczniesz egzekwować swoje prawa do przebywania w
niezadymionych lokalach czy parkach w których nie ma zataczających się
gości -do czego ci daje tytuł ustawowy zakaz niepalenia w miejscach
publicznych lub ustawa o wychowaniu w trzeźwości... ;P

budujmy

No ciut bym się mógł kłócić z tą czystością atomówek- a nawet elektrowni
wiatrowych /zanieczyszczenie krajobazu oraz przestrzeni wibracjami i
infradźwiękami/ czy też energii słonecznej /szkodliwe procesy produkcji
paneli słonecznych ;) że o szkodliwości dla efektu cieplarnianego hodowli
bydła nie wspomnę -drugie ilościowo źródło emisji co2 -krowie bąki...co
stawia pod znakiem zapytania projekty elektrowni opartych na biomasie. ;P

> nie
>
> kolega podniebny, jest ciezki do przekonania, tylko dlaczego ubzdural
sobie
> te plomby, jak chociazby problemy opisane przez Ciebie sa znacznie
> wazniejsze?

Bliższa koszula ciału tomlo -poprostu.
Masz amalgamat w gębie? ;)
Bo mnie zostały dwie takie paskudne plombiska ;P