Wyabstarchowany Rozum a "Inteligencja Emocjonalna"

Data: 2006-03-25 21:01:49
Temat: Wyabstarchowany Rozum a "Inteligencja Emocjonalna"
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e048lm$rk7$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ;P
>
> bzdura

To sie sam dowiedz lub pochwal jak wiesz lepiej -może i ja skożystam? ;P

> jest
>
> tak tak, lekarz kazal przytakiwac, chyba za duzo Hg Ci sie do krwi
uwolnilo.

A tobie co podnosi poziom pyskactwa? ;P

> masz juz proszki?

Dla ciebie zawsze się coś znajdzie ;P

> rzeczywiscie nie biorac udzialu w akcji wymiany plomb jestem skazany na
> zycie z emocjonalnym usposledzeniem LOL :-D
> korzystales juz ze swiadczen zdrowotnyhc oferowanych przez panstwo za
> pobieranie 70% mojego dochodu na te i inne funkcje?
> To moze jak skorzystasz to dojedzie Ci rozumek i przestaniesz pisac
glupty

Dziękuje za pozwolenie! terz czuję się moralnie usprawiedliwiony by
specjalnie tak długo z niego korzystać aż wszyscy tacy jak ty się z niego
wypiszą by sie poczuć wolni -zapewniam cię ;P

> co to znaczy? :DDDDD

Poczytaj w słowniku logiku ;)

> co ma piernik do wiatraka, jakie emocje,

Te które tobie się takie nieludzkie i nieracjonalne wydają? ;)
Poczytaj racjonalisto "Inteligencję Emocjonalną". A może się okaże że wiele
lat zmarnowałeś zachodząc jedynie w głowę zamiast również w serce. ;)

> piszesz glupoty , jestes jakims
> mitomanem, ktory dzis nagle wpadl na pomysl walki z plombami z amalgamatu.

Odezwał się rozumny-inaczej a przy tym po prostu hamski- bo jakże inaczej
nazwać stosowanie insynuacje odnośnie czyjejś domniemanej głupoty czy
mitomaństwa? Może racjonalnoscią odczłowieczoną? Może być i tak... ;P

> Ja Ci nie bronie, idz i walcz, ale pomysl troche ILE TO KOSZTUJE. ? Tego
> jakos juz nie uwzgledniles w swojej odpowiedzi a dokladnie to obliczylem,

Dokładnie?! Hi hi... Policz ile kosztuje brak solidaryzmu społecznego czy
pomijanie wkładu najbliższej rodziny w wychowanie człowieka na użytecznego i
produktywnego obywatela... ;P

> tylko piszez o jakims emocjonalnym chlodzie. ROZUM, najwyzsza pora stanac
po
> jego stronie!

To stań -i zabij w sobie wszelkie inne odruchy człowieczeństwa do jakich
widac takie półgłówki jak ja i emocjonalne odruchy serca zaliczają -co
zresztą akurat psychologia i psychiatria potwierdza uznając za humanistyczną
normę -a takich co to rozum jedynie czczą za oziębłych i uciekających od
świata swoich emocji w racjonalizacje -niejako nieludzkich właśnie. ;P