Demonstrowali

1. Data: 2018-10-14 10:15:20

Temat: Demonstrowali
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

W gazetach podaja, ze w Europie demonstruja.
W Berlinie, Lublinie

https://www.tagesschau.de/inland/unteilbar-demonstra
tion-103.html

http://cdn1.spiegel.de/images/image-1350158-860_gall
eryfree-vzxy-1350158.jpg
https://tinyurl.com/y832vjhb

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-10-14 19:37:48

Temat: Re: Demonstrowali
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 10:15, Silvio Balconetti wrote:
> W gazetach podaja, ze w Europie demonstruja.
> W Berlinie, Lublinie
>
> https://www.tagesschau.de/inland/unteilbar-demonstra
tion-103.html

A mówią, że to festyn przedwyborczy był?
(kiełbasa taka).
https://www.youtube.com/watch?v=visGGiEHyMg

BTW: jak można demonstrować przeciw czemuś co jest prawnie zakazane?

3. Data: 2018-10-14 19:50:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-14 o 19:37, Ilona pisze:

> [...]
> https://www.youtube.com/watch?v=visGGiEHyMg
>
> BTW: jak można demonstrować przeciw czemuś co jest prawnie zakazane?

U nas faszyzm jest zakazany ale istnieje. Tak jak zakazana jest
kradzież, a złodzieje nadal istnieją.
Dlatego u nas ludzie przeciwko faszyzmowi protestują, pomimo tego, że
faszyzm jest prawnie zakazany.

Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-10-14 19:52:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 19:50, Kviat wrote:

> [...]
> faszyzm jest prawnie zakazany.
>
> Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

Czyli, to nie była demonstracja, tylko, wiec poparcia slusznej linii władzy.

5. Data: 2018-10-14 20:12:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-14 o 19:52, Ilona pisze:

> Czyli, to nie była demonstracja, tylko, wiec poparcia slusznej linii
> władzy.

To była odpowiedź na pytanie: "jak można demonstrować przeciw czemuś co
jest prawnie zakazane?"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-10-14 20:35:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 20:12, Kviat wrote:

> To była odpowiedź na pytanie: "jak można demonstrować przeciw czemuś co
> jest prawnie zakazane?"

Czyli jednak, 'wiec poparcia slusznej linii władzy'.

https://www.youtube.com/watch?v=Xo1ravQK6-s

7. Data: 2018-10-14 20:44:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-14 o 20:35, Ilona pisze:

> Czyli jednak, 'wiec poparcia slusznej linii władzy'.

Nie. Demonstrowanie przeciwko czemuś, to nie to samo co popieranie czegoś.

Podam ci przykład: jeżeli ktoś demonstruje przeciwko silnikom na olej
napędowy, to nie oznacza, że popiera silniki na benzynę.

8. Data: 2018-10-14 21:00:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 20:44, Kviat wrote:

> [...]
> napędowy, to nie oznacza, że popiera silniki na benzynę.
>
> Bardziej łopatologicznie nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

A jesli ktoś demonstruje przeciwko rasizmowi, to co?

https://www.unteilbar.org/wir/erstunterzeichnende/

BTW: coraz bardziej wyraźnie widać, że najwieksze straty intelektualne w
ostatniej wojnie, poniosło niemieckie społeczeństwo.

9. Data: 2018-10-14 21:42:24

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jednak, 'wiec poparcia slusznej linii władzy'.

A u nas pisali, ze przedstawiciele rzadzacej koalicji i pare innych nie
uczestniczylo w marszu, ale pewnie klamali. Tylko Maas poparl na pismie.
Ale to nic takiego, bo nikogo nie palowano, nic nie spalono, nie
potraktowano gazem. Jacys zwiazkowcy, koscioly, grupy maszerowali. Nie
chcieli nikogo obalac, postawic przed sadem...

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

10. Data: 2018-10-14 21:50:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 21:42, silvio balconetti wrote:

> [...]
> potraktowano gazem. Jacys zwiazkowcy, koscioly, grupy maszerowali. Nie
> chcieli nikogo obalac, postawic przed sadem...

'Uchodzcy' jacyś byli, czy tyko sam aktyw przyszedł?

Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.
A po cholerę nam jakiś wrak?