Klimat sie (nie) zmienia

1. Data: 2018-10-14 10:17:10

Temat: Klimat sie (nie) zmienia
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Cieplo bylo i malo padalo. Byly tez i inne katastrofy.

https://tinyurl.com/y9tlgm3n
https://tinyurl.com/ybp94fed
https://tinyurl.com/y7clvzv3
https://tinyurl.com/y8lxfqyk

Francuzi modlili sie trzy dni o deszcz. Biskup diecezji Gap i Embrun
Xavier Malle wezwal wiernych do trzydniowych modlow o deszcz

https://www.diocesedegap.fr/leau-vient-a-manquer/
http://katholisch-informiert.ch/2018/07/ein-dreitaeg
iges-gebet-soll-regen-bringen/

A w Niemczech, Szwajcarii, na Wschodzie probowano innych metod

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71k
YZCqCKvL._SL1132_.jpg

http://www.ideaschweiz.ch/typo3temp/_processed_/csm_
GfdCH_5_FB_web_05277874f0.jpg

https://tinyurl.com/y8lxfqyk
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-10-14 13:14:04

Temat: Re: Klimat sie (nie) zmienia
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> [...]
iges-gebet-soll-regen-bringen/

> A w Niemczech, Szwajcarii, na Wschodzie probowano innych metod

Czegos tu zabrakło, zdecydowanie!
https://euroislam.pl/co-naprawde-mysla-o-europie-muz
ulmanscy-uchodzcy/
Na pewno by pomogli!

--
XL

3. Data: 2018-10-14 21:36:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-14 10:17, Silvio Balconetti wrote:
> Cieplo bylo i malo padalo. Byly tez i inne katastrofy.

Były, były, skutki dopiero nadejdą.

https://tiny.pl/gzwv7

4. Data: 2018-10-16 00:27:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 14 października 2018 21:37:15 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Były, były, skutki dopiero nadejdą.
>
> https://tiny.pl/gzwv7

Najazd wahabitów to jeden ze skutków m.in. globalnego ocieplenia.
Zrobiło się u nich tak gorąco i sucho, że nawet po setkach lat przyzwyczajenia
nie mogą wytrzymać, to dorobili ideologię pn. dżihadyzm.
Koczownikom zawsze chodziło i chodzi o zmianę klimatu, o lepsze ziemie pod
uprawy czy do wypasu bydła, a religia, celowo przerobiona na fanatyzm -
jest najlepszą przykrywką.

5. Data: 2018-10-16 00:29:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 października 2018 00:27:53 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> uprawy czy do wypasu bydła, a religia, celowo przerobiona na fanatyzm -

PS. Czytałaś Gumilowa "Cywilizację Wielkiego Stepu"? On tam dobrze te sprawy
wyjaśniał.

Demonstrowali
Ruch Narodowy - Wybory Samorządowe 2018.
Domagają się mężczyzn
Co grozi za krytykowanie prawicowego kandydata
Grecja chce reparacji wojennych.