Depresja - Kraków - gdzie?

1. Data: 2002-11-08 11:45:43

Temat: Depresja - Kraków - gdzie?
Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdzie powinienem udac sie z depresja w Krakowie?

Chodzi o dobrego specjaliste - moze byc odplatnie.

Prosze poleccie kogos dobrego - jestem inteligentnym facetem, majacym dobra
sytuacje zyciowa, kochajaca rodzine i dobra prace. Jestem wobec tego bezradny -
zdaje sobie sprawe z bezpodstawnosci i glupoty mojego stanu i nic nie moge na
to poradzic. To juz trwa jakis czas...

Mam czynniki ktore moga dodatkowo pogorszyc sytuacje - przeszedlem
mononukleoze, mam luszczyce i lecze ja mascia sterydowa...

Po prostu full house... ;-|

Nie chce doprowadzic do pogorszenia mojej sytuacji zyciowej i zawodowej, wiem
ze do tego w koncu dojdzie, z najwiekszym trudem motywuje sie do aktywnosci w
tym zakresie. Na razie bez grubych wpadek, ale to jest spacer po brzytwie...

Prosze o pomoc.

Uff...

Pozdrawiam,

Wybaczcie - anonimowo...

1. Data: 2002-11-08 13:51:34

Temat: Re: Depresja - Kraków - gdzie?
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Nov 2002 12:45:43 +0100 user g...@o...pl napisał(a) newsa
<6...@n...onet.pl> a ja na to:

> Gdzie powinienem udac sie z depresja w Krakowie?
>
> Chodzi o dobrego specjaliste - moze byc odplatnie.

Potrzebujesz psychiatry czyli kogoś kto zapisze Ci leki, czy
psychoterapeuty- kogoś, kto pomoże Ci zmienic, jesli zechcesz zmienic
cos w Twoim życiu?
Uściślij, bo być może bede mogła podac Ci namiary

Pozdrawiam

mema

1. Data: 2002-11-08 14:00:28

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebujesz psychiatry czyli kogoś kto zapisze Ci leki, czy
> psychoterapeuty- kogoś, kto pomoże Ci zmienic, jesli zechcesz zmienic
> cos w Twoim życiu?
> Uściślij, bo być może bede mogła podac Ci namiary

Czytalem troche o tym i probowalem tez pracowac samemu nad soba i wydaje mi
sie, ze leczenie farmakologiczne bedzie konieczne. Ale nie chcialbym o tym sam
decydowac, wiec najchetniej chcialbym, zeby byl to ktos, kto bedzie prowadzil
sprawe dwutorowo...

Bylem kiedys u innego psychologa i nie dawalo to efektow - okreslono to
jako "wysoka odpornosc na dyskomfort przed decyzja o zmianie", ale z
perspektywy czasu sadze, ze to byl blad - po prostu sam nie dawalem rady.

Sa tacy specjalisci, czy musze dokonac wyboru pomiedzy psychiatra (tylko
leki), a psychologiem (bez lekow)?

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-11-08 14:15:40

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

8 Nov 2002 15:00:28 +0100 user g...@o...pl napisał(a) newsa
<6...@n...onet.pl> a ja na to:

> Sa tacy specjalisci, czy musze dokonac wyboru pomiedzy psychiatra (tylko
> leki), a psychologiem (bez lekow)?

Oczywiscie, ze są specjalisci "dwa w jednym", ale akurat w krakowie nie
znam. Znma za to kilku dobrych psychoterapeutów - wszyscy współpracują z
zaufanymi psychiatrami. Zajrzyj na stronę; www.gestalt.pl, tam
znajdziesz namiary na psychoterapeutów z doświadczeniem, na tyle
przytomnych, ze w razie potrzeby "współdziałania lekami", zasugerują Ci
udanie sie do lekarza.

Powodzenia

mema

1. Data: 2002-11-08 20:40:09

Temat: Odp: Depresja - Kraków - gdzie?
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę Ci polecic bardzo dobrego psychiatrę, który ma duże doświadczenie i
dobre wyniki leczenia depresji. Nazywa sie Polewka (imienia nie pamiętam ),
pracuje w klinice na Kopernika i prywatnie przyjmuje u siebie w domu ( chyba
ul . Mazowiecka ) - znajdziesz w książce telefonicznej.

pozdrawiam życzę powrotu do zdrowia
beata
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

Aparatura do badan psychotechnicznych
katolicy
Re: Aforyzmy - felieton MN
Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
Jeżeli wierzysz w ludzi-uwierz w Kobiety