Deszczowe meldunki

11. Data: 2000-05-18 09:06:28

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie leje w Warszawie ( Grzybowska rog Towarowej) :-))))))))))))

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

12. Data: 2000-05-18 09:11:58

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

11:00 - ul. Pańska w Warszawie - zrobiło się mokro, choć na razie nie za
bardzo
--
Z pozdrowionkami
Agnieszka

13. Data: 2000-05-18 09:23:33

Temat: Re: Odp: Deszczowe meldunki
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kraków, 11.30
Lekkie chmurki, deszczu nie widać.
Studenci zaczęli juwenalia.
Krzysztof

14. Data: 2000-05-18 09:30:43

Od: Ewa Zimkowska <E...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu trochę padało w nocy. Pewnie dlatego, że wczoraj zaczęli mi
przekładać dach ...
A poprzednio padało ok. 1,5 tygodnia temu, jak umyłam samochód.

Cieszę się, bo chyba potrafię zaklinać deszcz.
--
Ewa Zimkowska

15. Data: 2000-05-18 09:35:45

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich stalych bywalcow!
W Klodzku zachmurzenie duze, chlodno, ale nie pada. Nysy Klodzkiej prawie
nie ma. W sobote lazilam po okolicznych gorach - gorskie strunienie byly
suchymi zlebami,choc laki cudnie soczyste.

--
DanaB
www.kuchnia.com.pl

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

16. Data: 2000-05-18 09:45:56

Temat: Odp: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Zimkowska <E...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@t...com.pl...
> [...]
> A poprzednio padało ok. 1,5 tygodnia temu, jak umyłam samochód.
>
> Cieszę się, bo chyba potrafię zaklinać deszcz.

Może mogłabyś przyjechać do Żor umyć samochód ( może być Twój)
Andrzej

17. Data: 2000-05-18 09:50:08

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Nie moglas wczesniej,jak moglas dopuscic do takiej suszy:)))
Juras

18. Data: 2000-05-18 09:54:29

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> U mnie (Rybnik) niebo zaciagniete cienka warstwa chmur, przez ktore
> lekko przeswieca slonce. Nie ma tego skwaru co wczoraj. Sucho.

Katowice i Gliwice - to samo. W nocy grzmiało na horyzoncie.

Pozdrawiam, Basia.

19. Data: 2000-05-18 09:56:01

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Burcek <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:oZOU4.83617$O...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Ewa Zimkowska
>
> Może mogłabyś przyjechać do Żor umyć samochód ( może być Twój)

Wpadnij po drodze do Katowic, sama Ci umyję. ;-)

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2000-05-18 10:01:54

Od: Ewa Zimkowska <E...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może mogłabyś przyjechać do Żor umyć samochód ( może być Twój)
> Andrzej

No ostatnio jestem trochę zajęta tym dachem, ale jak bedę przejazdem, to
na pewno skoczę do myjni :-)
Dobra wiadomość dla Wrocławian - rozpadało się właśnie i potrwa to ok. 2
tygodni, gduż tyle miało trwać przekładanie dachu.
Cieszyć się czy nie?

--
Ewa Zimkowska
TETA S.A., Wrocław