Deuterowe Mikolajki - a ja znow o alkoholach

1. Data: 2001-12-06 19:56:42

Temat: Deuterowe Mikolajki - a ja znow o alkoholach
Od: "Smorfia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!
Mialam okazje sprawdzic na ile Deuter stosuje przepisy z grupy. Efekt
wizytacji jest nastepujacy: stosuje i nawet z powodzeniem.:) Dyplom zostal
wlasciwie oblany. Zaserwowal wspanialy miod pitny wlasnej produkcji i super
domowe winko. Chyba sama musze sie zainteresowac produkcja trunkow. Moze
ktos ma jakies dobre przepisy. W moim repertuarze sa raczej nalewki i
ajerkoniaki.:))

--
Pozdrowiam,
Smorfia

1. Data: 2001-12-06 22:21:43

Temat: Re: Deuterowe Mikolajki - a ja znow o alkoholach
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

!
Smorfia <p...@i...pl> a écrit dans le message :
9uoj2v$2l7$...@n...onet.pl...
> [...]
> domowe winko. Chyba sama musze sie zainteresowac produkcja trunkow. Moze
> ktos ma jakies dobre przepisy. W moim repertuarze sa raczej nalewki i

Ja sie znam na koktajlach (troche)

Ewcia
dr. hab.
(tysz mam braciszka
Ania ma na imie)

--
Niesz

1. Data: 2001-12-07 09:39:54

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

podawaj szybko adres Deutera, wszyscy pojedziemy poprobowac i ocenic jego
talent ;-)))))

prawie-weekendowa
Monika
(zaczynajaca powoli prace nad drzewem genealogicznym.... )

Użytkownik Smorfia <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uoj2v$2l7$...@n...onet.pl...
> [...]
> domowe winko. Chyba sama musze sie zainteresowac produkcja trunkow. Moze
> ktos ma jakies dobre przepisy. W moim repertuarze sa raczej nalewki i

jabłka w ciescie
Ciasteczka sniezki (bez jajek)
Czekoladowe ciasteczka imbirowe (bez jajek)
jogurt jabłkowo miętowy...
Kilka słów o chińskiej kulturze kulinarnej