jabłka w ciescie

1. Data: 2001-12-06 19:07:28

Temat: jabłka w ciescie
Od: "Joanna Cichocka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Joanna Cichocka pyszne jabłka w ciescie

1. Data: 2001-12-06 20:17:58

Temat: Re: jabłka w ciescie
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joanna Cichocka pyszne jabłka w ciescie

gdzie?????????

--
Deuter
d...@p...onet.pl
#GG: 366894

1. Data: 2001-12-06 22:12:08

Temat: Odp: jabłka w ciescie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Deuter <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9uoke4$4g9$...@n...onet.pl...

> > Joanna Cichocka pyszne jabłka w ciescie
>
> gdzie?????????
>
> --
> Deuter
Deuter coś Ty taki dociekliwy , wszak widać, że zjedzone.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-12-07 09:48:43

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ramzes napisał(a):

> Użytkownik Deuter <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9uoke4$4g9$...@n...onet.pl...

> Deuter coś Ty taki dociekliwy , wszak widać, że zjedzone.
> Pozdrawiam Ramzes.

W cieście oczywiście z pozdrówkami Aniab

1. Data: 2001-12-07 12:35:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to reklama czy stwierdzenie faktu?
Krysia
P.S. Zgadzam sie z Ramzesem...zjadla. przepis tez.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-07 14:28:27

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> sposob1
> ciasto takie jak na nalesniki, tyle, ze konsystencja musi byc inna. ciasto
> powinno byc tak geste jak wiejska smietana. jablka trzeba obrac ze skorki,
> wydrazyc nasiona i pokroicw talarki o grubosci 1 cm
> poszczegolne talarki maczac w ciescie (musza byc cale umazane ciastem).
> wykladac na patelnie z goracym tluszczem i smazyc na wolnym ogniu z kazdej
strony do uzyskania zlotego koloru. podawac na cieplo z cukrem lub cukrem
pudrem jak ktos nie lubi zeby mu zgrzytalo w zebach :))

Heja, tez takie robie ! Tylko dodaje do ciasta proszku do pieczenia i wtedy
one tak pieknie na patelni puchna. Robie tez zamiast z jablkiem z ananasem.
Pyszne sa, to prawda.
******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-07 15:02:10

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak joanna robi jablka w ciescie ale ja robie tak (zazwyczaj uzywam
szarej renety):

[...]

sposob 2
wybieram sredniej wielkosci jablka i bardzo dokladnie szoruje je w cieplej
wodzie i osuszam sciereczka, czasem wydlubuje srodki, a czasem nie. za to
zawsze posypuje je cynamonem.
zarabiam ciasto drozdzowe (takie samo jak na makowiec czy babke, tylko bez
skorki pomaranczwej i rodzynek) jak wyrosnie po zarobieniu urywam kawalek
ciasta i oblepiam nim jablko tworzac jednorodna kule, ale tak aby ciasto nie
mialo wiekszej grubosci niz 0,5 cm. i tak pokolei z kazdym jablkiem. potem
ustawiam, je na blasze posmarowanej tluszcze w duzych odleglosciach,
zostawiam do wyrosniecia w cieplym miejscu.
pieke w srednio cieplym piekarniku (okoli 150 stopni).
podaje na cieplo lub zimno z miodem lub cukrem pudrem.

smacznego

1. Data: 2001-12-07 15:14:49

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ten ananas mnie zafascynowal.
> swiezego dajesz, czy z puszki?

Z puszki. Biore gotowe, odciekniete krazki, obtaczam w ciescie i na
patelnie.

> *******
m-gosia
*******

1. Data: 2001-12-07 16:01:56

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-10 14:50:27

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z puszki. Biore gotowe, odciekniete krazki, obtaczam w ciescie i na
> patelnie.
> m-gosia

dzieki, sprobuje wykonac dzis na kolacje.

skrzacik

Ciasteczka sniezki (bez jajek)
Czekoladowe ciasteczka imbirowe (bez jajek)
jogurt jabłkowo miętowy...
Kilka słów o chińskiej kulturze kulinarnej
oierniczki Waldkowe - etap II