Di kiedy mozna wiercic ?

następny post »
From: Adam <a...@m...w.stopce>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Di kiedy mozna wiercic ?
Date: Wed, 05 Apr 2006 21:16:47 +0200

Witam!

Sasiad prowadzi remont. Niezbyt energiczny, ale zdarzy mu sie wiercic o
roznych porach doby, np. o godz. 21.00. (ogolnie kilka dziur w godz.
7.30-21.30).
Mnie to nie przeszkadza, w koncu to nie bedzie trwac wiecznie a kazdego
moze dotknac taka potrzeba...

Ale za to sasiedzi dzwonia wtedy w kaloryfery lyzkami, chochlami,
piesciami, etc. W efekcie to te dzwonki sa irytujace a nie wiercenie.

Czy oprocz "ciszy nocnej" sa jeszcze jakies inne zwyczajowe i niepisane
godziny spokoju ? Swoj remont konczylem ok. 18.00 bo juz brakowalo sil i
nikt nie dzwonil...

Moze ja tez przyloze w swoj zeliwny kaloryfer kilofem :)

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv