Dieta Optymalna w odwrocie?!

11. Data: 2005-01-11 19:34:44

Temat: Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cs187t$gmj$1@inews.gazeta.pl...

> DeGzyra wygadal sie wczesniej. Szkoda tylko, ze nie bylo z nimi
dzieciakow,
> bylaby w studio niezla rozpierducha ;)

a te dzieciaki to jakieś dziwne czy jak??pytam bo nie znam tematu ;)

> No, pana nieoddychajacego nie byl w stanie przebic nikt :)

pierwsze co mi sie skojarzyło to Arizona z "Rejsu " a jak zacząl o orgazmie
,ktory ma cały czas to załowałem,że nie nagralem programu.

no i partnerka Pali cos tak jak nasza Krysia nawijała.
a sam pala nie przebił Arizony jesli chodzi o długosc zycia na diecie
chociaż był bardziej wiarygiodny od niego jesli chodzi o zywienie dzieci :)
ogólnie pala nic nie powiedział zachowywał sie asekurancko chyba zaskoczył w
jakim doborowym towarzystwie sie znalazł

12. Data: 2005-01-11 20:43:31

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

No nie daruję sobie, nie można mi było na priw wysłać, że będzie taki
rarytas? :-(

Sowa

13. Data: 2005-01-11 20:52:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomości news:cs19js$fg6$1@news.onet.pl...

> No nie daruję sobie, nie można mi było na priw wysłać, że będzie taki

No to zrobię Ci chyba miłą przysługę :)

Jutro do południa prawdopodobnie jest powtórka dzisiejszego
programu o godz. 10.15 "JA TYLKO PYTAM". Dzisiaj widziałam tylko
ostatnie dwie minuty tego godzinnego programu :/

Krystyna

14. Data: 2005-01-12 15:16:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cs1eat$n7j$1@news.onet.pl...

> [...]
> programu o godz. 10.15 "JA TYLKO PYTAM". Dzisiaj widziałam tylko
> ostatnie dwie minuty tego godzinnego programu :/

no i jak obejrzalaś ?? podziel sie z nami swoja refleksją na temat tego
programu.

debeściakiem był pala jak zauwazył w jakim doborowym towarzystwie się
znalazł i ,ze nie ma szans na przebicie swojego rozmówcy.chwile wczesniej
optymalna nie zauwazyła,ze robi z siebie posmiewisko na oczach telewidzów i
zaczeła standardowy optybełkot o leczeniu chorób nieuleczalnych i nabywaniu
madrosci wraz z tłuszczem.gzyra z żona tez nie wypadli za ciekawie ze
wzgledu na swój niezdrowy wyglad (ogólnie sprawiali wrazenie wycieńczonych,
no i te wielkie oczy u niej i u niego,bedace oznaka złego odzywiania). w
ich przypadku na plus trzeba zapisac ,że nie bredzili za dużo o ideologii
moze to przez pale ,ktory powiedział wiekszośc za nich.krisznowców pomine bo
oni tylko sobie pospiewali i poegzaltowali sie nad własnymi
wyrobami.breatharian pomine bo byli najlepsi a z optymalnymi tworzyli
doskonale uzupełniająca sie grupe rozrywkową ,chociaż przebili optybełkot w
takich dziedzinach jak dobre samopoczucie ,długość zycia ,kondycja fizyczna
( w psychicznych odlotach był remis) no i oczywiscie wykryli większą ilośc
spisków jakie dokonywały sie i dokonuja na ziemi.
o ilosci orgazmów ,zmianie swojego DNA czy braku potrzeby oddychania nie
wspomne przez grzeczność aby nie wpedzac w kompleksy optymalnych ,który
jeszcze takich rzeczy nie potrafia ,aczkolwiek odnosze wrazenie ,ze sa juz
blisko tych stanów swiadomości

15. Data: 2005-01-12 21:50:12

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jakoś tak ... mniej lakonicznie mogła byś? :-)

Taka bardzo niezdrowo wygladająca, gruba pani opowiadała różne rzeczy... A
prowadzący chyba jej nie polubił, bo jak zaczęła wydziwiać nad makaronem z
sosem pomidorowym, prawie jej przerwał z tekstem typu, a ja uwielbiam i
gorąco państwu polecam... :)))
Pozdrawiam, Agata

16. Data: 2005-01-13 08:52:45

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cs0sjp$nn5$1@inews.gazeta.pl...

> Programa poleci dzis wieczorem, o 19:00 na TV4.

ROTFL.
Dziś 13-tego, czyli "wczoraj" 11-tego? :)))

Dzięki,
ale chyba jednak poprzestanę na raportach grupowych, bo jakoś nadążyć nie
mogę z czytaniem grupy.
Sowa

17. Data: 2005-01-13 19:04:57

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:cs01pb$gbe$1@inews.gazeta.pl...

> No i jak było?
> Sowa

Pouczajaco.
Prawie sie poplakalam, sluchajac o dzieciach slonca ukrywanych przed zlym
swiatem.
Co na to obroncy krzywdzonych?

Pewnie ich krotki zywot nie pozwala stanac w obronie niewolonych dzieciakow.
Od dwoch do pieciu tysiecy lat zycia hohoho.
W ogole oboje wygladali jak zle postacie wyjete z koszmarnej bajki.
Pisze o tych, co czerpia energie z kosmosu czy tam z mrocznych zakamarkow swego
mozgu.
pozdro Dana

mozg mi cwierka!

18. Data: 2005-01-14 07:24:22

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W ogole oboje wygladali jak zle postacie wyjete z koszmarnej bajki.
> Pisze o tych, co czerpia energie z kosmosu czy tam z mrocznych zakamarkow

a co z panią opty która zaczeła mówić o Wiedzy ,która mozna posiąść wraz ze
spozywaniem tłuszczu ?
jak odebrałaś optymalnych w tym programie??

19. Data: 2005-01-14 08:10:53

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spozywaniem tłuszczu ?
> jak odebrałaś optymalnych w tym programie??

Wybacz, ale nie zarejestrowalam dokladnie jej wypowiedzi.
Przezylam szok slyszac o dodawaniu wlosow Hindusa (czlowieka) do pieczenia
chleba przez pana G i jego zone i pewnie przez wiekszosc weganow.

Pan z wyzszych poziomow co to mu pluca niepotrzebne do oddychania, wytwarzajacy
w "jamie gebowej" pozywienie, z wiecznym orgazmem, to troche za duzo jak na moj
prymitywny mozg.
Dobrze ze jeszcze nie powiedziano iz kobieta jest istota nieczysta, bo pewnie
zaczelabym myslec o zmianie plci.
Ale nie dalabym glowy, ze tak nie mysla.
pozdro Dana
Ps. zostawiam tredowatych, bo jak widze nikt nic nie wie, a moze nie chca
wiedziec.Mnisi tybetanscy to tez pewnie wstydliwy temat.
pozdro Dana

20. Data: 2005-01-14 08:58:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale nie zarejestrowalam dokladnie jej wypowiedzi.
> Przezylam szok slyszac o dodawaniu wlosow Hindusa (czlowieka) do pieczenia
> chleba przez pana G i jego zone i pewnie przez wiekszosc weganow.

chyba nie zrozumiałaś tego fragmentu .zaczeło sie od krytyki chleba i
dodawanej do niego swińskiej szczeciny, a nastepnie gzyra zwrócił uwage ,że
teraz dodaje sie do chleba włosy hindusów . zwróc uwage ,ze nie robia tego
weganie ani wegetarianie tylk piekarnie ,ktore wypiekaja chleb,ktory jest
dostępny w sklepach.było o tym juz kiedyś na grupie. poszukaj w archiwum.

> [...]
wytwarzajacy
> w "jamie gebowej" pozywienie, z wiecznym orgazmem, to troche za duzo jak

może nie masz przetartych szlaków metabolicznych ;)) optymalna w studio
próbowała przelicytowac bretharian ,dopiero pala zorientował sie,ze jest
nabijany w butelke przez prowadzących. ale zdazył powiedzieć ,że jako
lekarz po przeczytaniu ksiązki kwasniewskiego doznał oswiecenia i od
nastepnego dnia zaczał stosowac diete optymalna. a mnie zastanawiało jak on
przeszedł te fragmenty mistyczne na których dieta sie opiera moze nie czytał
zbyt dokładnie i teraz żle stosuje diete optymalną

czy pala ma nadwage czy to tylo takie moje wrazenie??

> Dobrze ze jeszcze nie powiedziano iz kobieta jest istota nieczysta, bo
pewnie
> zaczelabym myslec o zmianie plci.

podobne teksty to domena kwasniewskiego.jego teksty o dzieciach i
dorastaacych dziewczynkach

> [...]
> Ps. zostawiam tredowatych, bo jak widze nikt nic nie wie, a moze nie chca
> wiedziec.Mnisi tybetanscy to tez pewnie wstydliwy temat.

Pytanie o syplementy
karnityna
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Czym sie zywia
Stres ...