Dieta a grupa krwi

1. Data: 2004-06-17 22:10:59

Temat: Dieta a grupa krwi
Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuje informacji medycznych na temat diety prezentowanej przez
Petera J.D'Adamo w ksiazce pt."Jedz zgodnie ze swoja grupa krwi".
Ksiazka nawet mnie przekonala choc znalazlem tam kilka drobnych bledow
merytorycznych, jednak chcialbym poznac zdanie lekarzy na ten temat. Bo
podobnie bylo z zywieniem optymalnym a dzieki tej grupie dowiedzialem
sie jakie jest zdanie ogolu lekarzy na ten temat i odrzucilem ta diete.
Jesli ktos wie cos o zywieniu zgodnie z grupa krwi to prosilbym o
wypowiedz i ew odnosniki do jakis artykulow.
Z gory dziekuje.

Faust

--
Si vis amari ama!

2. Data: 2004-06-17 22:17:55

Temat: Re: Dieta a grupa krwi
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Jun 2004 00:10:59 +0200, Faust wrote:

> Poszukuje informacji medycznych na temat diety prezentowanej przez
> Petera J.D'Adamo w ksiazce pt."Jedz zgodnie ze swoja grupa krwi".
[...]

Moje prywatne zdanie na temat tych diet (bo o ile wiem jest ich kilka, w
wielu miejscach sprzecznych ze sobą) jest takie, że można na ich bazie
zbudować dietę zdrową i zrównoważoną, więc w przeciwieństwie do tzw
'diety optymalnej' nie można ich uznać za potencjalnie niebezpieczne.

I tyle:) O jakichkolwiek miarodajnych badaniach na temat takich metod
odżywiania nie wiem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/