Dieta przy stwardnieniu rozsianym

1. Data: 2015-02-14 12:50:24

Temat: Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niestety taka diagnoza została postawiona wobec osoby z mojej dalszej Rodziny.
25-latek. No i do lubiącego pitrasić i dobrze/smacznie pożreć telefony: Stachu, jaką
dietę sugerujesz? Ano nie mam zielonego pojęcia, umiem smacznie upitrasić to i owo,
ale nie znam się na dietetyce.

Macie jakąś wiedzę w tym temacie?

2. Data: 2015-02-14 12:53:26

Temat: Re: Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 03:50:24 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
jaką dietę sugerujesz? Ano nie mam zielonego pojęcia, umiem smacznie upitrasić to i

Gugiel ma:
http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/lecznicze/czy-di
eta-leczy-stwardnienie-rozsiane-fakty-i-mity-o-dieci
e-w-stwardni_39953.html

3. Data: 2015-02-14 13:15:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 12:53:43 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Gugiel ma:
> http://www.poradnikzdrowie.pl/diety/lecznicze/czy-di
eta-leczy-stwardnienie-rozsiane-fakty-i-mity-o-dieci

Wiem co ma gugiel. Też to czytałem. Autor:Anna Ławniczak - prawdopodobnie
"dziennikarka", co to se też wygugliła powszechnie znane pierdulamenty. Typowa
dzien..., sorry - "nocnikarka".

Jeżeli coś wiesz w temacie, chętnie się z tym zapoznam. Ale pierdli na poziomie
"Przjaciółki" weź nie linkuj.

4. Data: 2015-02-14 13:58:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 04:15:08 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
dzien..., sorry - "nocnikarka".

> Jeżeli coś wiesz w temacie, chętnie się z tym zapoznam. Ale pierdli na poziomie

Może coś i wiem, bo mam sąsiadkę chorą na to - zachorowała w wieku
późnolicealnym. Je wszystko.
Czyli dziennikarki niesłusznie się czepiasz, bo jeśli nawet "wyguglała", to
poprawnie.

5. Data: 2015-02-14 14:35:47

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 13:58:41 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Czyli dziennikarki niesłusznie się czepiasz, bo jeśli nawet "wyguglała", to
> poprawnie.

Jakieś argumenty na poprawność pierdzenia nocnikarki, Wszechwiedząca?

6. Data: 2015-02-14 14:43:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 05:35:47 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> Jakieś argumenty na poprawność pierdzenia nocnikarki, Wszechwiedząca?

Już sam lekceważący sposób zwracania się do mnie dyskwalifikuje możliwość
odpowiedzi. Ponadto to TOBIE zależy, a nie mnie - szukaj zatem tam, gdzie
(wg Ciebie) nie "pierdzą", Panie Rodzinny Wszechwiedzący.

7. Data: 2015-02-14 15:04:45

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 14 lutego 2015 14:44:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Już sam lekceważący sposób zwracania się do mnie dyskwalifikuje możliwość
> odpowiedzi. Ponadto to TOBIE zależy, a nie mnie - szukaj zatem tam, gdzie
> (wg Ciebie) nie "pierdzą", Panie Rodzinny Wszechwiedzący.

Zadałem proste pytanie w wątku głównym: "Macie jakąś wiedzę w tym temacie?"
Jak jej nie masz, to nie fandzol głupot w stylu "sąsiadka wszystko żre" i to jest
naukowo i empirycznie potwierdzona dieta. Bo sąsiadka żre wszystko.. Boszsz...

Jasne, że mnie zależy, a nie tobie. Pytanie zadałem grupowiczkom/grupowiczom, a nie
tylko i wyłącznie tobie. To TY pierdzisz, a nie grupa, więc guano ci do tego gdzie
zadaję pytania. A na lekceważący sposób zwracania się, to już zapracowałaś u
większości w tej grupie. Póki co, z wątka SIOOO....

8. Data: 2015-02-14 15:16:49

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Być może trafi się tutaj ktoś ze znajomością tematu, ale większe
prawdopodobieństwo jest, że na forum znajdziecie wartościowe informacje:
http://stwardnieniesmrozsiane.ok1.pl/
--
B.

9. Data: 2015-02-14 15:31:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 06:04:45 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

> [...]
zadaję pytania. A na lekceważący sposób zwracania się, to już zapracowałaś u
większości w tej grupie. Póki co, z wątka SIOOO....

JAK BĘDĘ CHCIAŁA.
Skoro chcesz odpowiedzi od wybranej osoby, to NIE CZYTAJ mojej, tylko pisz
do wybranej osoby na priv, skoro taka mądra osoba tu jest. Jak na razie
widzę, że cały tłum mądrych osób się rzucił do odpowiadania Ci.
Będzie mi tu jeden z drugim gębę zamykał.

10. Data: 2015-02-14 15:36:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Feb 2015 15:31:19 +0100, XL napisał(a):

> [...]
> widzę, że cały tłum mądrych osób się rzucił do odpowiadania Ci.
> Będzie mi tu jeden z drugim gębę zamykał.

I równie dobrze można pytać o "dietę na bóle kręgosłupa" albo na
schizofrenię.

Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna