Dieta rozdzielna a MM

1. Data: 2003-06-09 19:24:54

Temat: Dieta rozdzielna a MM
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani.....
Dieta MM polega min na nielaczeniu niektorych produktow weglowodanowych z
tluszczowymi.....tak jak to jest w przypadku diety rozdzielnej...

W zwiazku z tym mam pytanie - czy dieta rozdzielna nie jest przypadkiem
"matka" MM ( lub odwrotnie )???

Moze wiec mozna stosowac przepisy kulinarne diety rozdzielnej przy
uwzglednieniu produktow zgodnych z MM???

Dziekuje za ewentualne odpowoiedzi....Pozdrawiam-Asia

1. Data: 2003-06-09 19:26:07

Temat: Re: Dieta rozdzielna a MM
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> uwzglednieniu produktow zgodnych z MM???
>
> Dziekuje za ewentualne odpowoiedzi....Pozdrawiam-Asia

SORRRRRYYYYY MIALO ISC NA DIETY :)))))))))))))))

1. Data: 2003-06-09 19:32:44

Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

SORRRRRYYYYY MIALO ISC NA DIETY :)))))))))))))))

Łokcie - problem !!!
Łokcie - problem !!!
wosk
Pytania o Veet