Łokcie - problem !!!

1. Data: 2003-06-09 17:18:51

Temat: Łokcie - problem !!!
Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Grupowiczki.

Jak mam poradzić sobie z łokciami, które z niewiadomych mi przyczyn
pociemniały (nie z brudu!) i zrobiły się chropowate.
Stosowałam peelling, szorowałam szczoteczką i miękim pumeksem i nic nie
poskutkowało.
Z góry dziękuję za Pomoc

Pozdrawiam
Majka

1. Data: 2003-06-09 17:37:05

Temat: Re: Łokcie - problem !!!
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro zabiegi kosmetyczne nie pomogły, zbadaj tarczyce. Jednym z pierwszych
objawów problemów z tarczycą są tzw. "brudne łokcie"

1. Data: 2003-06-09 17:53:24

Od: "Monika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:

>Skoro zabiegi kosmetyczne nie pomogły, zbadaj tarczyce. Jednym z pierwszych
>objawów problemów z tarczycą są tzw. "brudne łokcie"

Bardzo dziękuje za odp. ale niespodziewałam sie takiej wskazówki.
No cóż, będe musiał udać się do lekarza ( czego nie lubię ).

Pozdrawiam
Majka

1. Data: 2003-06-09 18:19:04

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może to tylko kłopoty z nadmiernie zrogowaciałym naskórkiem, ale jest
niestety szansa (tym bardziej, że metody kosmetyczne zawodzą), ze to
tarczyca, więc lepiej tego nie zaniedbywać.
Pozdrawiam :)

Łokcie - problem !!!
wosk
Pytania o Veet