Dietaa

1. Data: 2005-12-13 08:59:28

Temat: Dietaa
Od: "Magdaa" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile mozna schudnac w ciagu 10 dni gdyby sie jadlo bardzo malo ale
dostarczalo potrzebnych witamin w owocach,warzywach oraz bialka np. bialym
miesem z kury,indyka?dodatkowo do diety dziennie by sie godzine lub wiecej
uprawialo sport.

POzdrawiam

2. Data: 2005-12-13 09:57:46

Temat: Re: Dietaa
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2005 09:59:28 +0100, Magdaa <M...@i...pl> napisał:

> [...]
> bialym
> miesem z kury,indyka?dodatkowo do diety dziennie by sie godzine lub

Schudniesz połowę tego, co Ci przybędzie w ciągu kolejnych dziesięciu dni:)
Po takim odchudzaniu efekt jojo masz raczej gwarantowany.
Zainteresuj się jakąś bardziej dlugofalową dietą.

3. Data: 2005-12-13 16:35:47

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Schudniesz połowę tego, co Ci przybędzie w ciągu kolejnych dziesięciu dni:)
> Po takim odchudzaniu efekt jojo masz raczej gwarantowany.
> Zainteresuj się jakąś bardziej dlugofalową dietą.

A skad TY mozesz wiedziec na jakim poziomie Magda chce utrzmac kalorie
itd. ? Poza tym zadala pytanie i nic twierdzacego nie napisala, a Ty
odpowiedziales "Po takim odchudzaniu efekt jojo masz raczej
gwarantowany." Pytanie bylo zasadnicze, "ILE schudnie po danym okresie".

--
Pozdrawiam - Filip
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com

4. Data: 2005-12-13 17:27:17

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Dec 2005 17:35:47 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> [...]
> odpowiedziales "Po takim odchudzaniu efekt jojo masz raczej
> gwarantowany." Pytanie bylo zasadnicze, "ILE schudnie po danym okresie".

Pytanie było nie tyle "zasadnicze" co hmmm....dowodzące nieznajomosci
tematu,
oględnie mówiąc.I to by bylo na tyle z mojej strony.
Z ciekawoscią poczytam , co poradzisz Magdzie.

5. Data: 2005-12-14 14:01:21

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Pytanie było nie tyle "zasadnicze" co hmmm....dowodzące nieznajomosci
> tematu,
> oględnie mówiąc.I to by bylo na tyle z mojej strony.
> Z ciekawoscią poczytam , co poradzisz Magdzie.

Powtorze:
Pytanie bylo "ile schudnie w x czasu uprawiajac jakis sport", a nie o
jakas porade.

6. Data: 2005-12-14 14:18:43

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 15:01:21 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Powtorze:
> Pytanie bylo "ile schudnie w x czasu uprawiajac jakis sport", a nie o
> jakas porade.

Filipie Kaka, ty z Magda rozmawiaj nie ze mną , ona szuka odpowuiedzi na
pytanie...

7. Data: 2005-12-21 12:44:03

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Filipie Kaka, ty z Magda rozmawiaj nie ze mną , ona szuka odpowuiedzi na
> pytanie...

Oj ciagle mi Kakę wyciagacie z Kaefa...

8. Data: 2005-12-21 19:12:05

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Dec 2005 13:44:03 +0100, Gusiek <a...@W...onet.pl>
napisał:

> Oj ciagle mi Kakę wyciagacie z Kaefa...

Sama wyłazi:)

dieta
pad?
OSTRZEZENIE przed BEZMYSNYM stosowaniem dziwacznych diet !!!
Is this a Top Story or a Topless Story?
plastry vita slim