Jak to się nazywa??

1. Data: 2005-12-13 12:04:35

Temat: Jak to się nazywa??
Od: "emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nazywa się test w którym można sprawdzić czy ma się odpowiednią wagę, albo
na czym on polega??

2. Data: 2005-12-13 16:36:23

Temat: Re: Jak to się nazywa??
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik emi napisał:

> Jak nazywa się test w którym można sprawdzić czy ma się odpowiednią wagę, albo
> na czym on polega??

Nie ma czegos takiego. (zaraz sie na mnie rzuca)

--
Pozdrawiam - Filip
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com

3. Data: 2005-12-13 17:06:50

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

emi napisał(a):
> Jak nazywa się test w którym można sprawdzić czy ma się odpowiednią wagę, albo
> na czym on polega??

pewnie chodzi o BMI - Body Mass Index

pozd
WiRAHA

4. Data: 2005-12-13 19:19:33

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ww1.dieta.pl/
tu popatrz Ewa

5. Data: 2005-12-14 10:51:32

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> pewnie chodzi o BMI - Body Mass Index

Co to za bzdura?

6. Data: 2005-12-19 13:10:56

Od: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nazywa się test w którym można sprawdzić czy ma się odpowiednią wagę, albo
> na czym on polega??

Liczysz to podnosząc twój wzrost w metrach do kwadratu i dzielisz przez wagę.

7. Data: 2005-12-19 13:27:59

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k...@p...onet.pl napisał:

> Liczysz to podnosząc twój wzrost w metrach do kwadratu i dzielisz przez wagę.

Co Ty za bzdury tu piszesz?

8. Data: 2005-12-19 15:11:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Co Ty za bzdury tu piszesz?

BMI. Tylko nie wzrost w metrach do kwadratu przez wage, ale odwrotnie:
mase ciala w kilogramach przez wzrost w metrach do kwadratu. Istnieja
wyznaczone statystycznie przedzialy BMI dla odpowiednich grup wiekowych
informujace o tym czy masz nadwage, niedowage, czy tez miescisz sie w
prawidlowych normach centylowych.

9. Data: 2005-12-20 05:45:31

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> [...]
> wyznaczone statystycznie przedzialy BMI dla odpowiednich grup wiekowych
> informujace o tym czy masz nadwage, niedowage, czy tez miescisz sie w

Dawno nie slyszalem wiekszej bzdury.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

10. Data: 2005-12-20 06:57:55

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> Dawno nie slyszalem wiekszej bzdury.

Tak... Az mi sie cisnie pod palce pewien Krysiny cytat. Jesli czegos nie
rozumiesz, to moze najpierw wysil sie i sprobuj, zamiast od razu
zakladac, ze to bzdura. Masz zreszta bardzo nieprzyjemna maniere
nazywania wszystkiego, co pisza inni, a z czym sam sie nie zgadzasz czy
nie rozumiesz, bzdura. Taka postawa nie pomaga w dyskusjach na grupach
usenetowych. Ja przynajmniej mam duze trudnosci z jej tolerowaniem i nie
mam zamiaru dlugo sie zmuszac.

Dietaa
dieta
pad?
OSTRZEZENIE przed BEZMYSNYM stosowaniem dziwacznych diet !!!
Is this a Top Story or a Topless Story?