Dla Alla - Oblawa III

1. Data: 2002-09-19 16:25:08

Temat: Dla Alla - Oblawa III
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Oblawa III

Oblawy juz przezylem dwie, dziekuje dosyc
Zjezona siersc, zblakany wzrok, zmetniala mysl
Wciaz czuje obce wonie, obce slysze glosy
I innym wilkom nie dowierzam nie od dzis

Lecz jakze trudno jest polowac samotnikom
Z lownego zwierza oczyszczona caly las,
Poczulem lup do ziemi glodny pysk przytykam,
Wtem straszny ból i stokroc gorszy trzask.

Strzezcie sie wilki, strzezcie sie przynety
Strzrezcie sie wilki, strzezcie ludzkiej laski
Zastawil na was wróg zawziety potrzaski.

Juz moja prawa lapa tkwi w zelaznych szczekach
I nie wyrwe chocbym wszystkich uzyl sil
A królik w petli moja zguba i przyneta
Czerwone oczy przerazone we mnie wbil

Ale i jemu smierc pisana, on nie winien
Ten co zastawil wnyki to dopiero wróg
To z jego marnie zgine rak , jak zwierze ginie,
Dostane palka w leb nim warknac bede mógl.

Strzezcie sie wilki, strzezcie sie przynety
Strzezcie sie wilki, strzezcie ludzkiej laski
Zastawil na was wróg zawziety potrzaski.

Zalosny koniec, smierc haniebna nie dla wilka
Niech królik mdleje w petli czeka na swój los
Moja piesn zycia jeszcze dla mnie nie zamilkla
Nie jedna przestrzen jeszcze mój uslyszy glos

Na wlasnej lapie szczek zaciskam straszny uchwyt
Ona nie moja juz, w niewoli musi zgnic
Juz peka kosc i wlasnej krwi mam pelne zuchwy
Jednym szarpnieciem sie uwalniam zeby zyc.

Strzezcie sie wilki, strzezcie sie przynety
Strzezcie sie wilki, strzezcie ludzkiej laski
Zastawil na was wróg zawziety potrzaski.

Sluchajcie glosu trójlapego choc z daleka
Krew szybko wsiaka w ziemie , strach zabija czas
Sluchajcie bracia, mówi do was wilk kaleka
Trzeba odrzucic to co w nas zniewala nas

I po dzis dzien naganiacz, strzelec czy klusownik
Przyzwyczajony do czytania tropów map
Przez zeby mówi: Oto jest wilk wolny
Gdy na sniegu ujrzy slady trojga lap

Strzezcie sie wilki, strzezcie sie przynety
Strzezcie sie wilki, strzezcie ludzkiej laski
Zastawil na was wróg zawziety potrzaski.

Jacek Kaczmarski