Dla XLki

1. Data: 2009-10-13 01:57:33

Temat: Dla XLki
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=yqvsBA9UKjI&feature=c
hannel

2. Data: 2009-10-13 10:24:19

Temat: Re: Dla XLki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 03:57:33 +0200, Prawusek napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=yqvsBA9UKjI&feature=c
hannel

Nie ma piękniejszego.
--

Ikselka.

3. Data: 2009-10-13 10:35:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

hannel

> Nie ma piękniejszego.

Dlatego wysłałem Ci do posłuchania - grajek, instrumet i wybieranie na końcu
gryfu najwyższych i czystych tonów to maestria. Nawet alikwoty siedzą tam,
gdzie powinny, nie rażąc cichymi dysonansami ucha.

4. Data: 2009-10-13 12:07:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> [...]

> na końcu gryfu najwyższych i czystych tonów to maestria. Nawet
> alikwoty siedzą tam, gdzie powinny, nie rażąc cichymi dysonansami

Na moje ucho ten wirtuoz, choć doskonale opanował warsztat
- to stracił ducha czardasza.
W tym co robi nie ma porywającego RYTMU.
Smęci ;)))
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

5. Data: 2009-10-13 12:09:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "Prawusek" <p...@i...pl>

hannel

> Na moje ucho ten wirtuoz, choć doskonale opanował warsztat
> - to stracił ducha czardasza.
> W tym co robi nie ma porywającego RYTMU.
> Smęci ;)))
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości

Do tego potrzeba miskę gulaszu i śliwowicę...

6. Data: 2009-10-13 12:21:44

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Do tego potrzeba miskę gulaszu i śliwowicę...

Dziś robię pieczeń, a to nie za dibry klimat do ekstrawagancji...
Może gdybym nie słyszał prawdziwych czardaszy to kto wie? ;)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

7. Data: 2009-10-13 12:27:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> [...]

> Dziś robię pieczeń, a to nie za dibry klimat do ekstrawagancji...
> Może gdybym nie słyszał prawdziwych czardaszy to kto wie? ;)

Nie rośnie serce?
http://www.youtube.com/watch?v=YjLXBP8am_U

8. Data: 2009-10-13 12:51:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:27:41 +0200, Robakks napisał(a):

> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie rośnie serce?
> http://www.youtube.com/watch?v=YjLXBP8am_U

Mnie nie - jestem przerażona...
--

Ikselka.

9. Data: 2009-10-13 14:02:44

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Mnie nie - jestem przerażona...
> --
>
> Ikselka.

Biedne dziecko (wnuczątko), skrzypiące i słaniające się.

10. Data: 2009-10-13 14:05:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Mnie nie - jestem przerażona...
> --
> Ikselka.

Hiszpanie mówią, że flamenco to więcej niż taniec - to życie.
O czardaszu mówi się, że to więcej niż muzyka - to życie.
Zobacz jak gra to dziecko (8 lat) - nie udaje. Gra co czuje....
. . .
Ja bym te dwa wykonania przyrównał do mistrzostwa rzemieślnika
ze spontanicznością Janka Muzykanta: pierwszy poprawny
drugi artysta. ;)
Ale to moje absolutnie subiektywne odczucie :-)
PS. talenty muzyczne objawiają się bardzo wcześnie.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik nie tylko mądrości

Re: Zmarł wielki Irving Gelfand
antysemityzm
Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta