Dlaczego ludzie słuchają metalu?

1. Data: 2014-09-15 17:00:16

Temat: Dlaczego ludzie słuchają metalu?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś wie, chodzi główie o kulturę metalu, nie są to byczki z baleronem zamiast mózgu,
ani żadni przemocowcy rodzinni, a wizerunki metalu odnoszą się do czasów
barbarzyństwa, mięśniaków z mieczem, niepokonanych, czaszki, krew, bestialstwo i kto
tego słucha?Przecież ludzie jakby wydelikaceni, kulturalni, chłopcy z liceum,
studiów, cywilizowani, cmokająco-analityczni, z długimi włosami.
Widzicie sprzeczność, jakby kultura ich tak ugrzeczniała że potrzebują brutalności,
na którą nie mogą się zdobyć. Często też występuje wątek Szatana, gdzie kultura
katolicka wydaje się słaba i masochistyczna, a oni pragną sadyzmu jako sprzeczności.
Chociaż to że kultura katolicka wyraża słabość to mit, chrześcijaństwo to kult siły_
patrz historia, gdzie słabsi, mniejszości są druzgotani i prześladowani. Ale mit
masochistycznego Jezusa jest dla nich bardziej rzeczywisty niż rzeczywistość i
odwrotność proponują w muzyce, brutalnego sadystycznego Szatana.
Głębiej wnikając szatan jest symbolem indywidualizmu, która się przeciwstawia masie
zniewolonych przez kler masochistycznych, bezmózgich parobasów, z terlikami w oczach.
Ale to wszystko jest jakby uchylaniem się kulturze i grzeczni chłopcy z braku młucki
w życiu młucą na gitarach i młucą młucką fanów, wygrzecznionych a potrzebujących
młucenia.???

2. Data: 2014-09-15 17:17:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ps:
A to wszystko przez to że mam na sobie koszulkę black sabatha. Ukradłem, szedłem
póżno i widzę na tarasie suszą się metale, postanowiłem być dziki i niecywilizowany i
sobie wziąłem koszulkę i teraz rozważam czym jest myzyka metalowa z całą swoją
otoczką.

3. Data: 2014-09-15 19:07:44

Temat: Re: Dlaczego ludzie słuchają metalu?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> szedłem póżno i widzę na tarasie suszą się metale, postanowiłem być dziki
> i niecywilizowany i sobie wziąłem koszulkę i teraz rozważam czym jest

Metal jest nie tylko katolicki tj. satanistczny. Znacznie ciekawszy jest
folk/pagan/viking metal. Ja np. uwielbiam kapelę rosyjską ?????? - nie tylko
ze względu na Maszu ;)

--
????
???

4. Data: 2014-09-15 19:36:44

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2014 o 17:00, glob pisze:
> [...]
wydelikaceni, kulturalni, chłopcy z liceum, studiów, cywilizowani,
cmokająco-analityczni, z długimi włosami.

Natura ludzka jest niezmienna a otoczka kulturowa to tylko
przystosowanie pozwalające żyć i nie pozabijać się w społeczeństwie.
Chrześcijaństwo i inne religie są systemami, które starały się
ucywilizować tę bandę psychopatów jaką jest ludzkość.

Obecnie stado mądrych genderystów przypisuje chrześcijaństwu wywoływanie
patologii, które są wrodzoną ludzką cechą a z którymi ono walczyło od
stuleci. Nie zawsze skutecznie, niestety. Jeśli rozrzucasz na polu gnój,
musisz przesiąknąć jego smrodem.

Genderyści nie mają do zaoferowania nic zamiast religii. Uczone teorie i
snobistycznie modny ateizm nie zastąpią prostemu ludowi wiary i kultu
religijnego. Jeśli zburzy się katolicki porządek społeczny wtedy
powstanie pustka, w którą wtargną różne ideologiczne pasożyty i drapieżniki.

Mamy w tej chwili społeczeństwo odporne na tego typu ataki z zewnątrz bo
trzyma je razem katolicyzm. Atak na Kościół to - w obecnej sytuacji -
najgorsze co można zrobić. Na jego miejsce może przyjść stokroć gorsza,
obca poczwara.

Ateiści to podobno ludzie myślący...Dziś prawdziwy ateista powinien
zostać dobrym katolikiem...

5. Data: 2014-09-15 19:50:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rewers wrote:

> [...]
> trzyma je razem katolicyzm. Atak na Kościół to - w obecnej sytuacji -
> najgorsze co można zrobić. Na jego miejsce może przyjść stokroć gorsza,

Ja bym w to miejsce wprowadził rodzimowierstwo, buddyzm zen i tantrę.
Katolicyzm zostawił jako opcję dla 1-2 procentów mniejszości. Japonia na
tych proporcjach się trzyma.

--
????
???

6. Data: 2014-09-15 20:23:13

Od: rewers <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.09.2014 o 19:50, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ja bym w to miejsce wprowadził rodzimowierstwo, buddyzm zen i tantrę.
> Katolicyzm zostawił jako opcję dla 1-2 procentów mniejszości. Japonia na
> tych proporcjach się trzyma.

Nie burzy się tego co poprzednie pokolenia zbudowały jeśli może to
jeszcze służyć długie lata.

Wiara katolicka jest jak dom po dziadkach. Może jest mały, wilgotny i ma
grzyba na ścianach ale trzeba się tysiąc razy zastanowić zanim się go
zburzy bo nie wiemy, czy to co jesteśmy w stanie wybudować będzie lepsze.

Można oczywiście wybudować zamiast polskiego dworku japoński dom z
papieru ale marne szanse, że to się sprawdzi równie dobrze w naszym
klimacie.;)

7. Data: 2014-09-15 20:30:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rewers wrote:

> [...]
>
> Można oczywiście wybudować zamiast polskiego dworku japoński dom z
> papieru ale marne szanse, że to się sprawdzi równie dobrze w naszym

Dlatego to ma być oparte na rodzimowierstwie - na fundamentach drugiej
chałupy, którą katolicy użytkują jako lamus.

--
????
???

8. Data: 2014-09-15 20:31:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rewers wrote:

> [...]

Dlatego to ma być oparte na rodzimowierstwie - na fundamentach drugiej
chałupy, którą katolicy użytkują jako lamus.

PS. Tylko najpierw należy oczyścić ten lamus z myszy, które zjadły króla
Popiela ;)

--
????
???

9. Data: 2014-09-15 20:54:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki
No wikingowie, czyli topory i miecze i najazd, znowu nawiązanie do barbarzyństwa,
pragnienie siły i witalności gdzie kultura ugrzecznia.

10. Data: 2014-09-15 21:05:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewers
Nie, natura nie jest barbarzyńska to ludzie na takim poziomie rozwoju, sobie tworzą
taki styl życia i powiedzmy, co między Niemcem a Rzymianinem jest wspólnego, bardzo
dużo, gdy kultura owa uważała, że kult siły to cywilizacja, wtenczas mamy podboje,
wojny itd. To ideologia ich skłania do przemocy, a nie natura, gdyby natura taka była
to byś nie wyszedł z epoki kamienia łupanego. W czasach Darwina uważano że przetrwa
nasilniejszy, bo tak chce natura, a to była kapitalistyczna ideologia, że my mamy
prawo wykorzystywać słabszych. W czasach pokoju i tolerancji natura obliguje do
pomocy innym, nie znowu ideologia, której wynik to stan naszej kultury w której
żyjemy. To właśnie pokazuje Gender że nie natura umieściła babę w kuchni tylko
nienawistny kler, uważa że tam jej miejsce, czyli demaskujemy prawdziwe przyczyny
tych co krzyczą, natura.

A wiecie że U2 wydało nowy album i jest za darmo?
Współczesny stos
Jak ktoś lubi
Re: Czarne dziury i zasada zachowania pędu
Totalitaryzm