Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

11. Data: 2015-04-26 21:36:13

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisal w wiadomosci
news:mhjcsd$d7n$1@dont-email.me...

> i wzajemnie, mnie glownie interesuje ta czesc odnoszaca sie do relacji
> miedzyludzkich i narzucania wlasnego swiatopogladu, a jesli faktycznie tak
> jest w waszych rodzinach, ze macie przechlapane z tytulu bycia
> chrzescijaninem to ja mam zupelnie odwrotne obserwacje

Chcesz powiedziec, ze chrzescijanie narzucaja swój swiatopoglad? Gdzie Ty
sie z tym spotkales?

--

Chiron

12. Data: 2015-04-26 21:56:50

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 21:36, Chiron pisze:

> Chcesz powiedziec, ze chrzescijanie narzucaja swój swiatopoglad? Gdzie
> Ty sie z tym spotkales?

ups, na tej grupie? a co ty mowiles o niepelnosprawnych jak to ktos
ostatnio wypomnial? no i wyjasnij mi na czym polega to gnebienie w
twojej rodzinie

--
gazebo

13. Data: 2015-04-26 22:42:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Ideologia rasy lepszej już była bezmózgi buraczku. Ale to prawda katoli się
>nie lubi, bo to bydło które szczeka do wszystkich z nienawiści, więc kto
>normalny lubi >fanatyzm i tępych debili wierzgające na normalnych ludzi, z
>próżnej zadartej dupy, na dodatek masowo pierdolące dzieci. ?

Była? Jest cały czas.

--

Chiron

Tak masz racje, mamy w Polsce III Rzesze .
Non stop fundamentalizm ściga artystów polskich po sądach ( niszczenie zabytków
przez islam to dokadnie atak w kulturę która jest inna i nie spełnia wymogu, nasza
jedyna prawda, fundamentalizmy niszczą kulturę).
Z drugiej strony mamy bezkarnych katoli, którzy.... UWAGA....obrazili dokadnie
wyziewami nienawiści wszystkie grupy społeczne w polsce, od feministek do weterynarzy
i pozostają bezkarni, gdzie często gęsto jest to syk nienawiści do danej grupy jak
wyzywanie dzieci z in vitro .
Brakuje tylko by jeździły tramwaje, pierwszy wagon dla katola luksusowy, drugi
bydlęcy dla reszty polaków. To jest dokadnie model z III Rzeszy, są lepi i gorsi.
Kler kochał Hitlera, bo w katolicyźmie wszyscy są gorsi co nie są katolami i
fanatykami.

14. Data: 2015-04-26 23:04:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tym samym wiadomo że w Niemczech odpady społeczne doszły do władzy, którzy z
kompleksu niższości określili siebie jako lepsi, aryjscy, a reszta gorsza i do
przemielenia. Model bardzo podobny do katolickiego, gdzie oddawna wiadomo że katol to
ordynarny bandyta, z próżności, będąc patologią, głosi że wszyscy są gorsi i kto nie
jest katolem. Na takiej symbiozie Kościół poparł Hitlera, bo te struktury są
identyczne. A normalni ludzie nie są zapiekli, są tolerancyjni, otwarci na innych
ludzi, cieszą się z tego że jest różnorodność mentalna, etniczna, i taki bandycki
katol nie jest lubiany, bo zalatuje od niego gestapo.

15. Data: 2015-04-26 23:25:45

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Wszędzie o tym piszą bo pokazaliście czym jesteście, jak bardzo nienawidzicie....
********
Gorliwy katolik to osobna kategoria. Charakteryzuje się przede wszystkim tym, że w
kwestiach wiary (ale nie tylko) wie lepiej, że w imię swoich (naprawdę swoich, bo
często nie są one niczyje inne) zasad jest w stanie obrażać, chłostać słowem, a jak
trzeba to i pięści w ruch puścić. Gorliwy katolik jest tym, którego wiara jest
silniejsza niż innych, a na dodatek gorliwy katolik czuje w sobie silną potrzebę
zatroszczenia się o nawrócenie innych, nawet na siłę.

Ludzie mnie nie lubią, nie mam przyjaciół? Bo jestem katolikiem, a na katolików jest
teraz nagonka.I to jedyny powód, wcale nie chodzi o to, że jestem sobkiem, że to ja
nie lubię ludzi, że nie potrafię się z ludźmi dogadywać. Można byłoby zacząć nad sobą
pracować, ale po co? lepiej znaleźć tak chwalebny powód jak gorliwa wiara!

16. Data: 2015-04-27 07:06:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ups, na tej grupie? a co ty mowiles o niepelnosprawnych jak to ktos
> ostatnio wypomnial? no i wyjasnij mi na czym polega to gnebienie w twojej
> rodzinie

Hallo! Tu ziemia! A co Ty mówiles ostatnio o reptilianach? Na czym polega
gnebienie muminków w twojej rodzinie?

Nie wiem, co bierzesz. W kazdym razie- pytanie bylo proste: Gdzie i kiedy
chrzescijanie narzucali ci swój poglad? Mozesz odpowiedziec?

--

Chiron

17. Data: 2015-04-27 07:10:46

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 07:06, Chiron pisze:

> [...]
>
> Nie wiem, co bierzesz. W kazdym razie- pytanie bylo proste: Gdzie i
> kiedy chrzescijanie narzucali ci swój poglad? Mozesz odpowiedziec?

na tej grupie?

--
gazebo

18. Data: 2015-04-27 08:15:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Uzytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisal w wiadomosci

> Chcesz powiedziec, ze chrzescijanie narzucaja swój swiatopoglad? Gdzie Ty
> sie z tym spotkales?

Nie wiem jak Gazebo, ale ja się spotkałem. Z tak nasilonym bojkotem
ekonomicznym i medialnym od samego początku od czasu gdy zacząłem wierzyć w
co innego. Gdyby to było jeszcze na jakiejś białostockiej prowincji... ale
nie - w zarówno formalnie i faktycznie wielokulturowym Wrocławiu. Gdzie
sobie można wydawać na koszt własny naprawdę różne rzeczy, ale jeżeli one
mają być dźwignią ekonomiczną, to bardzo pilnie wydawcy - a jeżeli nie
wydawcy to na poziomie dystrybutorów - sprawdzają, do kogo mają trafić
zarobione pieniądze. Najlepiej do chrześcijan i żydów, mniej chętnie do
muzułmanów czy buddystów a już zupełnie pod górkę mają rodzimowiercy. I to
wcale nie dlatego, że książka czy pismo jest niepopularne u czytelników -
wszyscy wiemy, jak było z nakładem "Wiedzy Tajemnej" - pisma adresowanego
nie do osób wyznających chrześcijaństwo, ale do rozrastającej się
młodzieżowej subkultury ezoteryczno-libertyńskiej. Było popularne,
przynosiło dochód... jednakowoż dystrybutor "Ruch", który był w tym czasie
praktycznym monopolistą, popełnił decyzję o wstrzymaniu dystrybucji.

--
????
???

19. Data: 2015-04-27 08:16:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]

wydawcy to na poziomie dystrybutorów - sprawdzają, do kogo mają trafić
zarobione pieniądze. Najlepiej do chrześcijan i żydów, mniej chętnie do
muzułmanów czy buddystów a już zupełnie pod górkę mają rodzimowiercy czy
New-Age'owcy.

20. Data: 2015-04-27 08:28:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> na tej grupie?

Na jakiej grupie?! W relanym zyciu

--

Chiron

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu