Dlatego głosuję na PiS!

121. Data: 2020-07-11 05:56:24

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-10 17:37, FEniks wrote:

> Powiem więcej - nawet kiedy taka spółka dołuje lub upada, też się
> wypłaca na oko. A tych, którzy działają na niekorzyść, zwalnia się w
> świetle jupiterów a po ciemku wypłaca odprawy.
>
> A Ty na to - że takie są prawa rynku?
>
> Ewa,

to nie rynek rzondzi takimi spolkami... to polityka...

122. Data: 2020-07-11 11:26:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 05:54, Ilona pisze:

> to, moze dlatego wydajom na cos innego...?

Zaczynasz zjadać własny ogon.

Ewa

123. Data: 2020-07-11 11:27:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 05:56, Ilona pisze:

> to nie rynek rzondzi takimi spolkami... to polityka...

No i znowu. Smaczny ogon? Przypomnij sobie, od czego wyszliśmy.

Ale cieszę się, że doszliśmy do wspólnego stanowiska.

Ewa

124. Data: 2020-07-12 05:22:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 11:26, FEniks wrote:

> Zaczynasz zjadać własny ogon.
>
> Ewa,

ale, moze chodzi o to, by wywolac skandal w mediach...?

125. Data: 2020-07-12 05:28:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 11:27, FEniks wrote:

> No i znowu. Smaczny ogon? Przypomnij sobie, od czego wyszliśmy.
>
> Ale cieszę się, że doszliśmy do wspólnego stanowiska.
>
> Ewa,

ale, nie dziw siem, ze prezesem takiej spolki _musi_ byc polityk... z
ktorym, przedstawiciele firm paliwowych z panstw OPEC, gotowi bendom
rozmawiac...

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.