Dlugie, podluzne czarne qpki

1. Data: 2001-07-11 09:33:47

Temat: Dlugie, podluzne czarne qpki
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Na wierzchniej stronie lisci astrow pojawily sie dlugie (ok. 3-4 mm),
cienkie (ok 0,5 mm) czarne kupki. Czy zaczyna sie inwazja jakiegos
paskudztwa, czy nie nalezy sie przejmowac?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-07-11 10:12:22

Temat: Re: Dlugie, podluzne czarne qpki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc!
>
> Na wierzchniej stronie lisci astrow pojawily sie dlugie (ok. 3-4 mm),
> cienkie (ok 0,5 mm) czarne kupki. Czy zaczyna sie inwazja jakiegos
> paskudztwa, czy nie nalezy sie przejmowac?

A czy zwijaja sie jak gdyby w spirale? I czy sa slady jakby sluzu?

Basia - monotematycznie

3. Data: 2001-07-11 10:47:00

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> Czesc!
>
> Na wierzchniej stronie lisci astrow pojawily sie dlugie (ok. 3-4 mm),
> cienkie (ok 0,5 mm) czarne kupki. Czy zaczyna sie inwazja jakiegos
> paskudztwa, czy nie nalezy sie przejmowac?

A to nie Misiek????? :-))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2001-07-12 13:41:45

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> A czy zwijaja sie jak gdyby w spirale? I czy sa slady jakby sluzu?

Nie. Nie.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2001-07-12 13:43:09

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A to nie Misiek????? :-))))))))))))))))

Hahahaha....ale smieszne.... Ten typ nie ma tu juz prawa wstepu (az mu nie
wybacze, czyli az mi nie kupi na przeprosiny okazu jakiejs ladnue roslinki
- teraz mi sie marzy owadozer jakowys, bo szerszenie mi robia ostatnio
naloty na mieszkanie).

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2001-07-12 15:31:42

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> Hahahaha....ale smieszne.... Ten typ nie ma tu juz prawa wstepu (az mu nie
> wybacze,

Za te czarne zwymiarowane z uczuciem qpki na kwieciu????
Toż On pełen fantazji. :-)
Nie wybaczę??? He! he! Dobre żarciki :-))))))))))))))))))))))))))))))))
Z tym, ze warto by pisać "typ" przez duże T. :-))))

> - teraz mi sie marzy owadozer jakowys, bo szerszenie mi robia ostatnio
> naloty na mieszkanie).

Transmisji z walki z szerszeniami oczekuję!!!! :-)))))))
Rok temu jeden z moich szerszeni dostał młotkiem, ale chyba był niezwykle
płodny bo w tym roku mam ich coraz więcej. Odkurzaczem przy nich w tym roku
pracuję, ale cwane sš i unikajš wessania....
Jeżeli masz mniej - spróbój. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-07-12 16:19:43

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Nie wybaczę??? He! he! Dobre żarciki :-))))))))))))))))))))))))))))))))

??????????????????????

> Z tym, ze warto by pisać "typ" przez duże T. :-))))

On zasluzyl teraz tlyko na male "t".

> Rok temu jeden z moich szerszeni dostał młotkiem, ale chyba był niezwykle

Ja stosuje raid na prusaki - na prusaki nie dziala, za to te potwory mecza sie
przed smeircia straszliwie (dobrze im tak! niech sie nie pchaja na moje
terytorium!) i jak juz przestaja wierzgac czym sie da, to usychaja (sa takie
chrupie, ze sie zstanawialam,czy nie zrobic ich w czekoladzie i wyslac mojej
"kochanje" szeficy - niech ja szerszenie zezra!).

> płodny bo w tym roku mam ich coraz więcej.

Trzeba bylo z neigo zrobic afrodyzjak lub lek na plodnosc. U mnie w firmie
zwlaszcaa tego drugiego bys nieco sprzedal i to za duza cene, bo mamy az trzy
tzw. stare panny (czyli mezatki bezdzietne, ktore sa gorsze niz stare panny) -
sa cholernie dziane, wiec zaplaciclyby za cos takiego mnostwo kasy, a i
mieskzancy okolicznych pokoi w firmie by tez doplacicli, byle tylko pozbyc sie
tych bab na jakis czas.

> Odkurzaczem przy nich w tym roku
> pracuję, ale cwane są i unikają wessania....

Moj ma taki wsys, ze by nie daly rady uciec, ale szkoda czasu na wlaczanie - po
raidzie co prawda cuchnie i trzeba dlugo wietrzyc, ale szysbciej sie go odpala.
Dobry tez jest lakier do wlosow, ale dluzej czeka sie na efekt :)

> Jeżeli masz mniej - spróbój. :-)

Nie wiem, ile u Ciebie sztuk przypada na 1 cm^2, ale u mnie nawet jeden na cala
h-te to i tak o 3 za duzo :)))))))

Pozdrawiam,
robal.

Przechowywanie nasion
Pies na trawniku
Zaniedbany trawnik
Jaka jest trwalosc drewnianych rzezb ogrodowych
A propos uczuleń