...Dłuższe włosy..?

1. Data: 2003-11-17 08:15:02

Temat: Re: ...Dłuższe włosy..?
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
news:bp9r29$9n$1@news.onet.pl...

> dobrze dobrze nie bede (miala problem z identyfikacja "pewnych slow")
;-)

Nie przejmuj się:-) Ja też nie wiedziałam co to załączniki (a binaria to
do tej pory nie mam pojęcia co to). Na wszelki wypadek po prostu piszę
"gołe" posty - same literki i inne znaczki z klawiatury:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-17 10:24:30

Temat: Re[2]: ...Dłuższewłosy..?
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Kamila,

Sunday, November 16, 2003, 7:42:45 PM, you wrote:

K> buuuu ale to nie byl zalacznik ;-(((((

Ale jeśli ktoś (a zapewne większość korzystających z grup newsowych
tak ma) nie korzysta zupełnie z HTMLa w postach, to jednak dla niego
nawet taka buźka będzie załącznikiem, albo tylko informacją o nim. Nie
wiem dokładnie, bo ja ustawiłam sobie program, że pozwala na częściowe
korzystanie z HTML przy odbiorze poczty, natomiast przy pisaniu uzywam
wyłącznie trybu textowego :)
U mnie Twój post wyglądał tak:
http://uznam.net.pl/~ewunia/zbedne_ozdobniki.jpg
czyli jednak dla mnie był to załącznik :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-17 16:19:30

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tej pory nie mam pojęcia co to). Na wszelki wypadek po prostu piszę
> "gołe" posty - same literki i inne znaczki z klawiatury:-)

tzn zalacznik akurat wiem, ale te binaria???????????

Kamila ;-) (mordka z klawiatury)

1. Data: 2003-11-17 17:24:17

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamila napisał/a w news:bpasek$cv0$1@news.onet.pl:

> tzn zalacznik akurat wiem, ale te binaria???????????

Zdjęcia.

mips

--
Ciekawe strony www