Do Leotara 2

11. Data: 2016-04-15 15:13:05

Temat: Re: Do Leotara 2
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 13:56, CookieM pisze:
> Uważam, że takie osoby jak ty niczego nowego nie wnoszą,

Za to od ciebie, a szczególnie od pedofila Leo czuć sam powiew
świeżości. Leo właśnie odkrył pedofilię, a ty Leo.
Brawo.

> zajmują się
> tylko biciem piany i atakowaniem.

Nie wątpię, że niektórym mogą się spodobać pomysły tego zboka.
Nie on pierwszy i nie ostatni.

> Leotar ma kontrowersyjne poglądy ale
> potrafi ich bronić,

Raczysz żartować.

> czy uczciwie, tego do końca nie wiem, trzeba by mieć
> taki stan świadomości, jaki on ma.

I dlatego trzeba mu pozwolić swoje obsesje pedofilskie rozpowszechniać
publicznie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2016-04-15 15:15:35

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 14:57, LeoTar pisze:

> Jeżeli ludzie nie zrezygnują z tego zakazu (inicjacji seksualnej dziecka
> wśród rodziców) to cała władza nad rozwojem dziecka pozostanie w domenie
> kobiet, tak jak to się dzieje dotychczas.

W twoim zboczonym umyśle. Nie przykładaj swojej patologicznej miary do
wszystkich.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2016-04-15 15:22:59

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 14:21, CookieM pisze:

> A teraz może przedstawię, o co mi chodziło, kiedy mówiłem o ,,biciu piany
> i atakowaniu":

> Porównujesz poglądy Leotara do czynów bojowników z ISIS? Nieźle.

Nie porównuję poglądów na zboczenie. Porównuję zboczenia. I jedni i
drudzy gwałcą dzieci i do tych gwałtów nawołują.

> Ideologii? Trochę mi to trąci kościelną propagandą, która wszystkie
> poglądy inne niż własny określa mianem ,,ideologii", np. gender

W tym się zgadzamy. Do ideologii kościelnej argumenty nie trafiają i do
pedofila Leotara nie trafiają.

> I drugie? Wymyślanie sposobów na poprawienie życia na świecie jest
> karalne? A ty to kto jesteś, Inkwizytor Młodszy czy Starszy?

A ty co? Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz?
1) gwałcenie dzieci jest karalne
2) namawianie do tego innych jest karalne.

> Jesteś sędzią/psychiatrą, że wydajesz rozporządzenia co to
> zamykania/izolowania innych. A może marzysz o takiej władzy?

A paragraf i cytat z KK też mam ci jeszcze raz tu wkleić?

Pozdrawiam
Piotr

14. Data: 2016-04-15 15:45:01

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmówcę, jest wbrew pozorom prostsze niż podjęcie rzeczowej debaty.
> Czytając Twoje batalie na grupach z lat 90., natknąłem się na pewien
> wątek, kiedy ktoś zadał Ci konkretne pytanie i wydaje mi się, że uchyliłeś
> się od odpowiedzi (wątek się urwał). Chodziło o Twoją teorię ,,wychowania
> dziecka bez zakazów". Ktoś zadał Ci pytanie, jak to zrealizować w
> praktyce, biorąc pod uwagę poszczególne etapy rozwoju osobniczego dziecka.
> Google Groups ma praktykę ,,rwania" wątków na części a ja czytałem to na
> androidowym czytniku ale niestety nie znalazłem Twojej odpowiedzi na to

Zauważyłem to samo. Zobacz jego odpowiedź poniżej na moje pytanie- dokładnie
uchyla się od odpowiedzi. Ja także mam wrażenie, że dobrze mu się dyskutuje
z trollami- ale jak przychodzi do konkretów- to go nie ma

--

Chiron

15. Data: 2016-04-15 15:52:06

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-15 o 15:45, Chiron pisze:

> Zauważyłem to samo. Zobacz jego odpowiedź poniżej na moje pytanie-
> dokładnie uchyla się od odpowiedzi. Ja także mam wrażenie, że dobrze mu
> się dyskutuje z trollami- ale jak przychodzi do konkretów- to go nie ma

Czyli dokładnie tak jak ty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-04-15 15:56:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> dokładnie uchyla się od odpowiedzi. Ja także mam wrażenie, że dobrze mu
> się dyskutuje z trollami - ale jak przychodzi do konkretów- to go nie ma

Zadaj konkretne pytanie a dostaniesz konkretną odpowiedź.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

17. Data: 2016-04-15 17:02:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-15 12:47, obywatel CookieM uprzejmie donosi:
> Podejmowanie dyskusji ze spamerami/trollami, które chcą tylko wydrwić
> rozmówcę, jest wbrew pozorom prostsze niż podjęcie rzeczowej debaty.

Z trolami tak jest, więc lepiej zabrać swoje zabawki i iść na inne podwórko.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

18. Data: 2016-04-15 20:37:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 14:57:10 +0200, LeoTar napisał(a):

> Jeżeli ludzie nie zrezygnują z tego zakazu (...)

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!

19. Data: 2016-04-15 20:47:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 17:02:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-15 12:47, obywatel CookieM uprzejmie donosi:
>
> Z trolami tak jest, więc lepiej zabrać swoje zabawki i iść na inne podwórko.

I dlatego właśnie je tu przyniosłaś?

20. Data: 2016-04-15 22:16:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego właśnie je tu przyniosłaś?

Przesuń się, bo nic nie widzę.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Ksenofobia
Dlaczego większość tematów to off-topic?
Do czego Leo musi nakłonic żonę
Zobacz, Leo
Do Leotara.