Do Michala (Misio) - bardzo przepraszam ze nie na priva

1. Data: 2004-08-12 12:46:37

Temat: Do Michala (Misio) - bardzo przepraszam ze nie na priva
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie Wszystkich przepraszam za wykorzystanie
Forum w charakterze tuby, aby zatrabic na Michala.
Tutaj moze mnie uslyszy, bo na priva glucho.

W poniedzialek 16 sierpnia bede w Warszawie,
moge zabrac sadzonke Pseudosasy.
Prosze Cie o kontakt na priva.

Pozdrawiam calvi

2. Data: 2004-08-13 08:09:27

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Serdecznie Wszystkich przepraszam za wykorzystanie
> Forum w charakterze tuby, aby zatrabic na Michala.
> Tutaj moze mnie uslyszy, bo na priva glucho.

Przepraszam, bylem w podrozy. Juz jestem i odpowiedzialem z priva.

> Pozdrawiam calvi

Pozdrawiam
Michal

szczepienie
jakiej firmy trawa?
Kaskada wodna - jak położyć kamienie?
Farba chlokauczukowa na ogrodzenie - którą wybrać ?
fiołki?