jakiej firmy trawa?

1. Data: 2004-08-12 11:33:54

Temat: jakiej firmy trawa?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadchodzi wiekopomna chwila zakładania trawnika. Zastanawiam się czy są
jakieś różnice w jakości mieszanek poszczególnych firm? Chodzi mi o trawę
sportową, odporną na deptanie. Różnice w cenie są praktycznie żadne więc
chciałbym wybrać najlepszą jakościowo.

Robert

2. Data: 2004-08-12 17:53:24

Temat: Re: jakiej firmy trawa?
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o trawę
> sportową, odporną na deptanie. >
> --
> ---------------------------
> Robert

Ja też chciałam trawe odorną na deptanie, myśle sobie, trawnik to nie klomb,
trzeba po nim chodzic bo po co w innym celu go miec? Posiałam mieszankę
sportową. Ekstra.Tylko nikt mnie nie ostrzegł że taka mieszanka wymaga
koszenia 1 raz w tygodniu najrzadziej a własciwie to co 5 dni:( Nie wiem czy
o tym wiesz, więc na wszelki wypadek ostrzegam.

Ubezpieczjąco Kuleczka:)

3. Data: 2004-08-12 22:45:41

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał

> Nadchodzi wiekopomna chwila zakładania trawnika. Zastanawiam się czy są
> jakieś różnice w jakości mieszanek poszczególnych firm?

Na opakowaniu powinien być skład mieszanki w %.
Zwróć uwagę jaka trawa jest w przewadze, czy to jakaś odmiana Festuca rubra,
czy Lollium perenne, oraz domieszki innych - na tej podstawie możesz
wstępnie
wnioskować jaki trawnik uzyskasz docelowo w określonych warunkach
glebowo/świetlnych.
Ja w początkach ogrodniczenia wypróbowałem kilka/kilkanaście mieszanek - od
Herkulesów, przez Wembleye i jakieś gazony do Royali - gdzieś miałem to
nawet opisane.

Chodzi mi o trawę
> sportową, odporną na deptanie. Różnice w cenie są praktycznie żadne więc
> chciałbym wybrać najlepszą jakościowo.

Sportowe trzeba dość często kosić, wertykulować itd itp., ale nie trzeba ich
w sumie podlewać i odporne na wydeptywanie (choć na pewno nie na ścieżki).

Pozdrawiam
p...@r...pl

Kaskada wodna - jak położyć kamienie?
Farba chlokauczukowa na ogrodzenie - którą wybrać ?
fiołki?
aronia
Kwiaty na balkon na teraz?