Do Sz. P. Sławomira Matewckiego

1. Data: 2006-08-24 20:47:21

Temat: Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby na bank tak chce Pan zostac zapamietany?
http://tiny.pl/7rlv

2. Data: 2006-08-25 05:46:17

Temat: Re: Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
ecl38p$id$...@i...gazeta.pl...
> Czy aby na bank tak chce Pan zostac zapamietany?
> http://tiny.pl/7rlv

a Ty w tube propagandowa niejakiego Coolera sie bawisz? Ale na wiecej Cie
nie stac :(

Jurek

3. Data: 2006-08-25 06:53:53

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> "Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
> ecl38p$id$...@i...gazeta.pl...
>
> a Ty w tube propagandowa niejakiego Coolera sie bawisz? Ale na wiecej Cie
> nie stac :(

..a ty w jaka trube sie tu zabawiasz matolku, ze tak plujesz na lewo i prawo?

PLACI ci ktos za to rozrabiactwo usenetowe?????

4. Data: 2006-08-25 10:51:53

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ecm6q0$1af$...@i...gazeta.pl...
> ..a ty w jaka trube sie tu zabawiasz matolku, ze tak plujesz na lewo i
> prawo?
> PLACI ci ktos za to rozrabiactwo usenetowe?????

stan beznadziejny :)) zmiana nick-a absolutnie konieczna! ;))))) moze znowu
przez kilka dni ktos powaznie potraktuje twoja tworczosc ?

Jurek

5. Data: 2006-08-31 23:46:24

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy aby na bank tak chce Pan zostac zapamietany?
> http://tiny.pl/7rlv

Are ty się utożsamiasz z Annaklay ?? tylko ona takie idiotyczne posty
zakłada ;(
naprawdę ci współczuję twoje niby wegetarianizmu ;)))))))

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

Re: Opinia IŻ o DO
Ale jaja...
RAK
utwardzony tluszcz, olej a wchlanianie do organizmu, IG do znawcow.
Opinia IŻ o DO