Do miłośników prawdziwych trawników - technika

1. Data: 2004-07-29 15:05:13

Temat: Do miłośników prawdziwych trawników - technika
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widział ktoś takie na wpół zmechanizowane urządzenia do obcinania brzegów
trawników w Polsce w sprzedaży (np. coś podobnego do
http://www.improvementscatalog.com/product.asp?produ
ct=199019zz&dept%5Fid=30
0&subdept%5Fid=302)? Ostatnia sesja ze szpadlem dała mi w kość:-(

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-07-29 15:43:03

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:ceb3or$k0h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Widział ktoś takie na wpół zmechanizowane urządzenia do obcinania brzegów
> trawników w Polsce w sprzedaży (np. coś podobnego do

> [...]

Ja jeszcze nic takiego nie widzałam, przydałoby się :(

>Ostatnia sesja ze szpadlem dała mi w kość:-(

Mojemu mężowi ze specjalnym przycinaczkiem do brzegów też dała, ale nim
wygodniej niż szpadlem sie posługuje, masz/miałaś coś takiego? Jak się go
naostrzy to całkiem, całkiem idzie. :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-07-29 15:59:24

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> Widział ktoś takie na wpół zmechanizowane urządzenia do obcinania
brzegów
[...]

Basiu, jeśli już to szukaj czegoś takiego:
http://www.lawnedger.com/images/2002PhotoShoot/foot6
4BL5232b.jpg
http://www.lawnedger.com/
bo na tym kołowym to zęby stracić można.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

4. Data: 2004-07-29 16:42:12

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę ze najlepiej znajomy tokarz i spawacz i samemu zrobi się najlepiej!
Osobiście używam ostrego takiego "półksiężyca".

5. Data: 2004-07-29 17:09:42

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ceb3or$k0h$...@a...news.tpi.pl...
> Widział ktoś takie na wpół zmechanizowane urządzenia do obcinania brzegów
> trawników w Polsce w sprzedaży (np. coś podobnego do

http://www.improvementscatalog.com/product.asp?produ
ct=199019zz&dept%5Fid=30

Basiu! To nie obcinacz lecz hulajnoga :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-07-29 17:20:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

| Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> napisał

http://www.improvementscatalog.com/product.asp?produ
ct=199019zz&dept%5Fid=30

| Basiu! To nie obcinacz lecz hulajnoga :-)

No to co, i tak lepiej wygląda od szpadla;-)
Poza tym modele elektryczne (coś na kształt podkaszarki) w sieci też można
znaleźć. No ale jeśli nawet Wojtek posługuje się półksiężycem, to ja
wymiękam:-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-07-29 18:25:58

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cebeo7$7tb$...@n...news.tpi.pl...
> No ale jeśli nawet Wojtek posługuje się półksiężycem, to ja > wymiękam:-(

Muzułmanin?
Pozdrawiam :-)
Janusz

Odpływ z rynien