Mikrozraszanie .... ?

1. Data: 2004-07-29 08:32:30

Temat: Mikrozraszanie .... ?
Od: "Andrzej" <a...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do posiadaczy microdrip`ów. Czy komus z Was udało się
"przezimować" bezawaryjnie mikrolinie do zraszania na powierzchni gleby ?
Z przerażeniem patrzę na tą pajęczyne przewodów i końcówek , które mimo , że
Gardeny wcale nie dają się tak bezproblemowo rozłączyć . Pozostawienie na
zimę na powierzchni gleby , to murowane 2 dni układania tych "klocków lego"
od nowa nie wiem czy nie z naruszeniem nasadzeń. Może ma ktoś jakieś
doświadczenia z tym "wynalazkiem" ?

Pozdrawiam - Andrzej F.

2. Data: 2004-07-30 16:25:09

Temat: Re: Mikrozraszanie .... ?
Od: "Bogusław Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@t...net.pl> wrote in message
> [...]
lego"
> od nowa nie wiem czy nie z naruszeniem nasadzeń. Może ma ktoś jakieś

Dwie minione zimy bezproblemów. Ale nie mamy klocków lego tylko rura kapiąca
pozawijana w odpowiednie esy frloresy.
Pozdrawiam
BoGusław

Remonty, usługi budowlane