co to jest?

1. Data: 2004-07-28 18:53:32

Temat: co to jest?
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)
Mam prosbe o pomoc w identyfikacji roslinki ktora mi zakwitla w ogrodzie.
Zdaje sie ze jest jednoroczna.
Mam wrazenie ze to dosc popularna roslina, ale nie moge jej rozszyfrowac

http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/album?.dir
=/df2f

pozdrawiam
AniaK

2. Data: 2004-07-28 19:02:27

Temat: Re: co to jest?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zdaje sie ze jest jednoroczna.
> Mam wrazenie ze to dosc popularna roslina, ale nie moge jej rozszyfrowac

Myślę że jest to ubiorek wiecznie zielony.
Tylko nigdy nie wiem czemu mówi się że wiecznie zielony skoro taki nie jest
;-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-07-28 19:29:48

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

=/df2f

> Myślę że jest to ubiorek wiecznie zielony.

A ja myślę, że to może być I. umbellata.

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2004-07-28 19:52:43

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg"
> Myślę że jest to ubiorek wiecznie zielony.
>
> A ja myślę, że to może być I. umbellata.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

***
Ojej, chyba faktycznie !!! :-))
poszperalam i znalazlam
http://www.earthlygoods.com/wildflowers/candytuft.ht
ml

wielkie dzieki, wiedzialam gdzie zapytac ;-)
Pozdrawiam
Ania K

5. Data: 2004-07-28 19:54:17

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka">
> Myślę że jest to ubiorek wiecznie zielony.
> Tylko nigdy nie wiem czemu mówi się że wiecznie zielony skoro taki nie
> [...]
********
Spojrzalam w necie, ale te wiecznie zielone to takie mikruski, moj troche
wiekszy jest, no i rozowy.
Ale ta umbellata Marii mi pasuje jak ulal .
Dzieki wielkie
Pozdrawiam
Ania

6. Data: 2004-07-28 20:25:23

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiekszy jest, no i rozowy.
> Ale ta umbellata Marii mi pasuje jak ulal .

Widzisz, ja po prostu nie używam nazw łacińskich. Nie mam do tego głowy

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-07-29 16:51:05

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> Widzisz, ja po prostu nie używam nazw łacińskich. Nie mam do tego
głowy
***

Przyznam szczerze ze ja nawet te polskie jeszcze zapominam ...
Ania :-)

pielegnacja bambusa
Kwiaty
palmy a ziemia polska